Door de sneeuw ploeteren kan ook heel leuk zijn, succes hiermee in uw training

Morgen (lees: vandaag) wordt er toch nog wel getraind om 17:00 in vhuizen?

Als er vandaag wordt gelopen ben ik er niet bij, heb bk bij mij thuis.

Ik heb geen zin in een blessure, dus ik ben er niet bij.

In verband met de sneeuw zal er vandaag geen training zijn, dit om inderdaad blessures te voorkomen. Trainingen worden hervat als de sneeuw weg is, in de tussentijd stap op uw hometrainer om uw conditie op peil te houden.

Wordt Adidas onze sponsor voor de Bata??

We zijn er inderdaad mee bezig, het is nog een beetje afwachten.

Aangezien de sneeuw weer plaats aan het maken is voor het gras zal er morgen om 17:00 weer getraind worden. We verzamelen wederom bij de rode flat.

Anja Admiraal

Sorry jongens, ik kan niet meer meedoen. Succes!

  1. Robert
  2. Thierry
  3. Ben
  4. Jacob
  5. Norbert
  6. Maarten
  7. Harry
  8. Gerjan
  9. Wybren
  10. Martijn G
  11. Hugo(pff)
  12. Winters
  13. Harm
  14. Pytric
  15. Lodewijk
  16. Siard
  17. Harmen B
  18. Theo S
  19. Bas P
  20. Jan-Jaap B.
  21. Anne R
    Dames:
  22. Pauline
  23. Kira
  24. Maartje
  25. Esther
  26. Dorieke
  27. Hannah
  28. Willy
  29. Hanneke
  30. Gerdien
  31. Lotte K.

Dit gaat iets te makkelijk, afmelding moet tegenwoordig toch omkleedt met redenen door de ploegleiders worden goed gekeurd, waarna het in stemming wordt gebracht bij de HV??
Veel gedoe en bureaucratie enzo, kun je beter gewoon meedoen..

Klopt, maar alle afmeldingen komen eerst door de keuring van de ploegleiders. Als de ploegleiders mee eens zijn dat er sprake is van een legitieme reden, dan is er sprake van een geldige afmelding en zal er niet over worden gegaan tot vervolging.

Sanzo Panza
Anja Admiraal schreef: Sorry jongens, ik kan niet meer meedoen. Succes! 1. Robert 2. Thierry 3. Ben 4. Jacob 5. Norbert 6. Jan-Jaap B. 7. Anne R 8. Gerjan 9. Wybren 10. Martijn G 11. Hugo(pff) 12. Winters 13. Harm 14. Pytric 15. Lodewijk 16. Siard 17. Harmen B 18. Theo S 19. Bas P Dames: 1. Pauline 2. Kira 3. Maartje 4. Esther 5. Dorieke 6. Hannah 7. Willy 8. Hanneke 9. Gerdien 10. Lotte K.

Zo dat staat wat beter, zoals door Harry aangegeven kunnen Harry en ik niet mee...

  1. Robert
  2. Thierry
  3. Ben
  4. Jacob
  5. Norbert
  6. Jan-Jaap B.
  7. Anne R
  8. Gerjan
  9. Wybren
  10. Martijn G
  11. Hugo(pff)
  12. Winters
  13. Harm
  14. Bas P.
  15. Lodewijk
  16. Siard
  17. Harmen B
  18. Theo S

Dames:

  1. Pauline
  2. Kira
  3. Maartje
  4. Esther
  5. Dorieke
  6. Hannah
  7. Willy
  8. Hanneke
  9. Gerdien
  10. Lotte K.

Vroeger dan vorig jaar is het grote afmelden deze week al begonnen. Gelukkig kunnen er nog geen mensen roepen dat ze nog niet hebben gelopen en daarom niet meedoen, 3 maand is echt wel genoeg.

Vergeet desalniettemin niet om vanavond te komen trainen. 17u00 achter tussen de aqua en de saffier.

Ik ben er zo bij..

Met 10 minuten begint de training weer, wees erbij!

Morgen zal er weer getraind worden. Training begint zoals gewoonlijk om 17:00 onder de rode flat. Deze maand gaan wij ook een voorlopige selectie maken dus als u voor uzelf loopt zet dan even tijden hier op het forum neer dan kunnen wij hier rekening mee houden.

Kapitein Luv

4,8 km 24 min vandaag

Aankomende dinsdag zal er weer een training gehouden worden om 17:00 onder de rode flat. Dit zal echter geen normale training zijn maar een selectie training, dus kom allemaal om jullie tijd op te laten meten. Wilt u verzekerd zijn van een plaatsje in het Batateam zorg dat u er dinsdag om 17:00 bij bent en een goeie tijd neerzet. Bent u op de één of andere manier niet in staat om mee te trainen stuur dan u tijden door van wat u de afgelopen tijd heeft gelopen, afmeldingen alleen met geldige reden welke beoordeeld wordt door de ploegleiders. Op deze manier kunnen wij voor iedereen een geschikte etappe uitkiezen. Mannen houd u er rekening mee dat bijna alle etappes boven de 7 kilometer zijn.

Dus:
Selectietraining
Dinsdag 12 februari 17:00
Rode flat

Uw ploegleiders

Morgen dus en geef ook tijden door als je gelopen hebt, weten wij waar we aan toe zijn.

Ik wil wel eventjes lopen straks, nog meer?