Ben ik bij mits het in Vinkhuizen is.

De trainingen zijn waarschijnlijk over het algemeen in Vinkhuizen voor bk aan aangezien de meeste mensen bk in Vinkhuizen hebben, alhoewel we soms onze toevlucht zoeken in Stadspark.

Niet vergeten dus, dinsdag voor BK aan trainen in Vinkhuizen. Eerste training moet je toch zeker bij zijn

Bijzijn is meemaken mensen! Verzekerd zijn van een plaats in het team? Meetrainen!

  1. Robert
  2. Thierry
  3. Ben
  4. Jacob
  5. Norbert
  6. Maarten
  7. Harry
  8. Gerjan
  9. Wybren
  10. Martijn G
  11. Hugo(pff)
  12. Winters
  13. Harm
  14. Pytric
  15. Lodewijk
  16. Siard
  17. Harmen B
  18. Theo S

Dames:

  1. Pauline
  2. Kira
  3. Anja
  4. Esther
  5. Dorieke
  6. Hannah
  7. Willy
  8. Hanneke
  9. Gerdien
  10. Lotte K.

De voorlopige etappe-indeling van de 41e Batavierenrace kan je hier zien. Dit zal dus op sommige punten nog veranderen!

Nacht

  1. dames - 3,6km - Start Nijmegen
  2. heren - 6,7km - Driehuizerweg
  3. heren - 9.7km - Wylerbergmeer
  4. heren - 9.1km - Niel
  5. heren - 8,1km - Rindern
  6. heren - 7,3km - Oraniendeich
  7. dames - 6,7km - s-Heerenberg
  8. heren - 8,1km - Azewijn
  9. heren - 4,6km - Marmelhorst

Ochtend

  1. heren - 10,0km - Herstart Ulft
  2. dames - 2,9km - Breukelaarsweg
  3. dames - 4,3km - Markenweg
  4. dames - 5,2km - Zwarteveen
  5. heren - 7,6km - Heelweg-Oost
  6. heren - 7,8km - Wolversveen
  7. heren - 7,8km - Huize Zelle
  8. dames - 3,4km - Hagenbeek

Middag

  1. heren - 9,5km - Herstart Barchem

  2. heren - 7,2km - Nettelhorst

  3. heren - 6,0km - Noordijk

  4. heren - 8,7km - Middendorp

  5. heren - 8,8km - Isidorushoeve

  6. dames - 7,3km - Grolsch

  7. dames - 7,1km - Herstart Stad Enschede

  8. heren - 7,1km - Herstart Stad Enschede

Ik geef me op voor de 3e of 25e etappe.

Maakt mij niet uit, ik loop wel wat uitkomt. Liefst een beetje een lange.

Anja Admiraal

Is het de bedoeling dat we onze voorkeur aangeven? Mag ik dan de 7e of 23e etappe lopen ploegleiders?

Omdat je een lange wil maar geen aanspraak wil maken op de slot Anja? Kan wel denk ik

Anja Admiraal

Haha precies ja! De slotetappe durf ik niet denk ik en ik hoorde dat Hanneke deze al heeft gekregen?

Ik wil ook graag wel een lange, in ieder geval langer dan vorig jaar! En als Hanneke inderdaad de slotetappe loopt, mag ik dan ook 7 of 23 en anders 13 ploegleiders? Als iemand anders die afstanden beter kan lopen dan ik dan loop ik natuurlijk een andere afstand, want we moeten natuurlijk wel hoog eindigen ;)
Komt er naast de training nog een soort van selectie, waarbij de beste duurlopers de langste afstanden krijgen en de beste sprinters de kortere afstanden?

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een afstand van langer dan 5 km. Is het niet handiger om tijdens de trainingen de afstanden te verdelen, voordat alles verdeeld wordt?

Je mag natuurlijk heel hard roepen welke etappe je wil, dan nemen we dit mee wanneer we de etappes gaan verdelen, verder komen er stadsparkselecties waar een ieder zich kan bewijzen voor een goeie afstand

Anja Admiraal

Oké, ik krijg van meerdere mensen de vraag hoe laat het trainen begint. Ploegleiders? Klokslag 17:00u (dus niet later! Graag 5 minuten eerder om te kletsen) bij dat fietspad tussen de rode flat en het grasveldje?

Training is inderdaad om 5 uur en we beginnen bij het fietspad en hier is een rondje van 1 kilometer afgezet, en deze lopen we meerdere keer.

Hebben jullie volgende week ook een haas nodig?

Oké, ik ben er dus ook wel bij. Eerste keer sinds de 4 mijl dus dat wordt ronduit gênant. Maargoed, hebben jullie ook iets om om te lachen.

Ben er niet bij, koken voor BK.

Jij mag volgende week gaan hazen Albert, deze kunnen we ook gebruiken bij de metingen in stadspark dus oefen maar vast met hazen.
Zijn meer mensen die nog niet hebben gelopen dus we zullen zien hoe het gaat.