aanmeldingen stromen binnen, app/sms vooral even wanneer je er bij bent de 18de

Ik ga deze week ff een afspraak maken met de huisarts, zodat ik weet of ik weer kan gaan trainen. Zie dat ik nu op de 1-na-laatste vrouwenetappe sta. Die 7 komma nogwat km loop ik zo uit hoor, maar de snelheid zal niet hoger liggen dan vorig jaar.

De batavierenrace is al over minder dan 3 week en we hopen dat de trainingen voorspoedig verlopen, zodat u een goede tijd neer kunt zetten tijdens de Bata. Denken jullie er ook aan dat er dit jaar weer gekampeerd gaat worden op de campus in Enschede en dat iedereen dus zijn eigen slaapplek moet verzorgen en dat er dus tenten mee moeten worden genomen. Regel dus even een tent bij uw ouders opdat iedereen slapen moge.

Wegens afmeldingen zijn wij op zoek naar minstens één vrouw en één man voor de batavierenrace. Dus heeft u altijd al een keer de batavierenrace mee willen maken, geef dit even aan en dan mag u volgende week ook de GSV vertegenwoordigen bij de BATA 2013.

Had je mijn afmelding al binnen? Had Robert vanmorgen gewhatsappt nadat ik bij de huisarts ben geweest. Moet 2 weken rust houden en ontstekingsremmers slikken. En vanaf volgende week fysio. Echt balen dat ik de BATA daardoor voor t eerst in 7 jaar moet missen... Maar goed, is niet anders!

Mensen grijp nu uw kans er zijn weer drie plekken vrij voor de batavierenrace. 7 km voor vrouwen en een 9.5 en 6 km voor mannen. Heeft u altijd al willen lopen, heeft u geen blessure, haakt u niet af, heeft u geen 'familieweekend', heeft u geen bruiloft, heeft u wel motivatie geef dan even snel door. Daar komt bij dat de 9.5 km de mooiste etappe is in deze wedstrijd, dus heeft u altijd al over de hei willen lopen langs hunebedden en langs koele wateren geef dat dan even aan. Voor de mensen die toch nog van plan zijn om zich af te melden bij u wordt het volledige bedrag alsnog van uw rekening afgeschreven ook al loopt u niet.

Nu nog even iets anders,
aankomend weekend zijn er weer tenten nodig om in te slapen houd u hier rekening mee en kunnen mensen bevestigen als ze een tent hebben voor de mensen die geen slaapplek kunnen regelen.

p.s. als u nog een loper weet voor deze afstanden geeft u dit dan even aan dan kunnen wij diegene benaderen.

p.p.s. ga niet vlak voor de batavierenrace nog trainen, doe het deze week rustig aan en probeer twee dagen voordat u loopt in ieder geval niet meer te lopen.

p.p.p.s loopt u in de middagploeg dan is het aan te raden om de dag ervoor een lekkere maaltijdsalade te maken, zodat u zo snel mogelijk uw etappe kan lopen.

Ben schreef: Mensen grijp nu uw kans er zijn weer drie plekken vrij voor de batavierenrace. 7 km voor vrouwen en een 9.5 en 6 km voor mannen. Heeft u altijd al willen lopen, heeft u geen blessure, haakt u niet af, heeft u geen 'familieweekend', heeft u geen bruiloft, heeft u wel motivatie geef dan even snel door. Daar komt bij dat de 9.5 km de mooiste etappe is in deze wedstrijd, dus heeft u altijd al over de hei willen lopen langs hunebedden en langs koele wateren geef dat dan even aan. Voor de mensen die toch nog van plan zijn om zich af te melden bij u wordt het volledige bedrag alsnog van uw rekening afgeschreven ook al loopt u niet.

Dit moet je nog maar even groots promoten. Zonde als het team niet vol komt, toch? Ik zou bijvoorbeeld best 6km willen lopen, maar ik heb een bruiloft. Succes met iemand vinden!

Begint de race om twaalf uur, de nacht van vrijdag op zaterdag? Of wat is het hele idee een beetje?

En hoe zit het met het batiavierenfeest? Gaan daar ook nog gsvers naartoe die niet gaan hardlopen?

Daar wil ik namelijk wel heen. En ik wil ook wel komen aanmoedigen.

Joriekee schreef: En ik wil ook wel komen aanmoedigen.

Aanmoedigen kan altijd, en er gaan in ieder geval een heleboel lopers heen naar het feest. Voor de slotetappes moet je om 17u op de sintelbaan van de universiteit van Twente zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugde

zo slecht gaat het nog niet met de lopers, dit bericht staat op de BATA facbook:

Beste loper(s), Wij als boksvereniging Pugilicé Groningen zijn op zoek naar nog 13 lopers die ons team willen vergezellen tijdens de batavierenrace! De plaats maakt ons helemaal niet uit, we willen er gewoon een topweekend van maken met zijn allen. De kosten voor het weekend zijn 35 euro. Als je interesse hebt om met ons mee te lopen stuur dan even een berichtje. Groetjes Monique van der Wijk

Hebben jullie al bij ATV rondgevraagd? Want er zijn altijd ATV'ers die ook de 4 mijl lopen.

Laatste update van de etappe indeling. In verband met blessures (Hannah, Gaasbeek, Theo, Harmen Dijkstra), slechte conditie (Lodewijk) en de degradatie van ON4 (Bolks (de lul)) is er nog het 1 en ander gewijzigd. Martijn Hoiting is onze reddende engel van ATV die de 9,5 gaat lopen en we hebben nog een paar opties voor de 6 in de middag. 7,1 dames in de middag gaan we ook van ATV proberen te halen.

Oh ik baal echt zooo dat ik niet kan/mag lopen! Helemaal nu mn lievelingsetappe nog openstaat :-( En mooie mensen die meelopen.. Waarom zijn er uberhaupt nog lege plekken?

Heb nog wel een tent te leen trouwens. Voor 2 personen.

Hannah schreef: Heb nog wel een tent te leen trouwens. Voor 2 personen.

Hebben we het hier over de beroemde Beaver II?

Voor de mensen die altijd al een keer hebben mee willen doen aan de 4 mijl in Groningen. Morgen 25 april om 18:00 start de inschrijving voor de 4 mijl en deze was vorig jaar binnen een kwartier vol dus wees er snel bij. De 4 mijl vind plaats in oktober en totaal doen er rond de 20000 lopers mee. Dus om 18:00 achter de computer zitten en even inschrijven.
Mocht je toch niet kunnen door één of andere blessure of dat on4 kampioen kan worden dan kan je altijd je ticket nog verkopen via marktplaats rond die tijd.

Ik ben er bij.

Ich auch.

Hou er wel rekening mee dat je netto ongeveer 5 mijl loopt als gevolg van slingerend voortbewegen over het pacours bij het inhalen van een deel van die 20000 lopers. Verder wel een erg gezellige en sfeervolle loop natuurlijk!

Linda Westenberg

Als het lukt met inschrijven ben ik er ook bij!
:afro:

We zijn op dit moment nog steeds op zoek naar een vrouw voor de 7km. Als u nog iemand weet geef dit dan even snel door dan kunnen wij deze overhalen om mee te doen, of u kan diegene zelf even overhalen en dan contact opnemen met Robert of mij.