Ben ik helaas niet bij, morgen tentamen, dus nog even aan de gang met de boeken..

Vandekamp schreef: Ben ik helaas niet bij, morgen tentamen, dus nog even aan de gang met de boeken..

Sporten kan ook een goede break zijn.
En ik heb gehoord dat je voor dat tentamen alleen de colleges hoeft te leren ;)

Hee, ik ben morgen niet bij de training. Heb vandaag al 10.3km gelopen in 49min

Straks zullen er weer tijden gemeten worden dus allemaal gewoon even bijzijn om 17:00 onder de rode flat.

Ook zal vandaag of morgen de volledige selectie hier komen te staan met je afstand die je moet lopen.

Daarbij hebben wij als ploegleiders besloten om dit jaar geen Batakleding aan te schaffen dit ivm de kosten. Daar komt bij dat de loper tijdens zijn etappe een hesje aan heeft en hierdoor uberhaupt het shirt eronder slecht te zien is en dat de meeste lopers al een hele kledingkast vol heeft liggen met GSV kleding.

Ik moet vanavond potje voetballen met ON4, dus ben er niet bij..
Kun je dan niet iets anders doen als kleding ipv van shirtje, die idd niet goed zichtbaar is..

Anja Admiraal
Vandekamp schreef: Kun je dan niet iets anders doen als kleding ipv van shirtje, die idd niet goed zichtbaar is..

Haha ik weet iets! Zo'n zweetbandje ;) Is goed zichtbaar en ook nog eens praktisch (en 's nachts lekker warm).

Ja idd, om de kosten hoef je het niet te laten. Anders haal je een lading voetbalsokken in één kleur bij de Scapino. Kost geen drol, maar je bent wel herkenbaar.

Verder kan ik nog steeds in het bataweekend, maar heb al een tijdje last van mijn knieën, waardoor ik al een tijdje niet kan trainen. Nu dus maar fitnessen en fietsen. Ben altijd bereid een afstand te lopen met de Bata, maar ben niet beledigd als ik eruit wordt gefilterd (ook omdat ik geen lid meer ben). Als de ploegleiders nog willen weten hoe hard ik momenteel loop, laat me dan ff weten op wat voor afstand ik mijn tijd moet meten, dan zal ik binnenkort wel ff een meting doen.

Weet iemand waar je een brace kunt halen om mee te lopen? Gewoon bij de drogist of moet je daarvoor naar de huisarts?

Etappe volledig H-D Afstand Loper
Nacht

  1. dames - 3,6km - Start Nijmegen Dames 3,6 Maartje
  2. heren - 6,7km - Driehuizerweg Heren 6,7 Robert Modderman
  3. heren - 9.7km - Wylerbergmeer Heren 9,7 Theo Sikkema
  4. heren - 9.1km - Niel Dames 10,4 Siard
  5. heren - 8,1km - Rindern Heren 7,4 Bas Poorta
  6. heren - 7,3km - Oraniendeich Heren 7,3 Xander
  7. dames - 6,7km - s-Heerenberg Dames 6,7 Pauline Modderman
  8. heren - 8,1km - Azewijn Heren 8,1 Norbert
  9. heren - 4,6km - Marmelhorst Heren 4,5 Benno P

Ochtend

  1. heren - 10,0km - Herstart Ulft heren 10,0 Marten
  2. dames - 2,9km - Breukelaarsweg Dames 2,9
  3. dames - 4,3km - Markenweg Dames 4,3 Lotte Knigge
  4. dames - 5,2km - Zwarteveen Dames 5,2 Esther
  5. heren - 7,6km - Heelweg-Oost heren 7,6 Anne Reinders
  6. heren - 7,8km - Wolversveen heren 7,8 Jacob
  7. heren - 7,8km - Huize Zelle heren 7,8 Martijn Gaasbeek
  8. dames - 3,4km - Hagenbeek Dames 3,4 Kira

Middag

  1. heren - 9,5km - Herstart Barchem Heren 9,5

  2. heren - 7,2km - Nettelhorst Heren 7,2 Wybren

  3. heren - 6,0km - Noordijk Heren 6,0 Bolks

  4. heren - 8,7km - Middendorp Heren 8,8 Lodewijk

  5. heren - 8,8km - Isidorushoeve Heren 8,9

  6. dames - 7,3km - Grolsch Dames 7,1 Willy

  7. dames - 7,1km - Herstart Stad Enschede Dames 7,1 Hanneke

  8. heren - 7,1km - Herstart Stad Enschede Heren 7,1 Thierry

Hierbij de etappe indeling voor de BATA '13. Zoals al gezegd komt er dit jaar geen kleding. Dit omdat er van veel kanten geroepen wordt dat de BATA een te duur weekend is en daarom doen wij er alles aan de kosten te drukken.

Een andere kostenpost die wij willen drukken is de huur van het busje. Hiervoor vragen wij alle lopers op eigen gelegenheid naar hun wisselpunt te gaan, het meest praktisch is om dat met een vervoersmiddel te doen waarmee een vorige loper weer mee naar huis kan gaan. Gevolg hiervan is dus ook dat we dit jaar niet meer met een fietser gaan lopen, dit omdat het anders wat moeilijk wordt om iedereen op de juiste tijd op de juiste plaats te krijgen.

Succes nog met de laatste trainingen, en tot de 27ste.

Groeten,
uw ploegleiders

Edit:
Wat een kut site is het ook, ik ben een kwartier bezig geweest om alle rijen netjes onder elkaar te krijgen, haalt ie alsnog alle spaties weg.
De afstand is de afstand die recht voor je naam staat, de eerste afstand was van een eerdere versie maar dit is gewijzigd

robert8701 schreef: Een andere kostenpost die wij willen drukken is de huur van het busje. Hiervoor vragen wij alle lopers op eigen gelegenheid naar hun wisselpunt te gaan, het meest praktisch is om dat met een vervoersmiddel te doen waarmee een vorige loper weer mee naar huis kan gaan. Gevolg hiervan is dus ook dat we dit jaar niet meer met een fietser gaan lopen, dit omdat het anders wat moeilijk wordt om iedereen op de juiste tijd op de juiste plaats te krijgen.

Ik dacht eerst dat dit een 1-april grap was. Hoe zien jullie dit in hemelsnaam voor je dan? Is een logistieke nachtmerrie van jewelste om een tientje de neus te besparen niet wat rigoreus?

Ik denk nog steeds dat het een grap is. 1 april met verlengsnoer?

Nee joh, da's juist echt superhandig!
Loper 1 gaat lopend naar zn startplek. Loper 2 komt op de fiets, van Enschede-campus naar Nijmegen, dan is ie vast lekker warm. Loper 1 gaat met de fiets van loper 2 terug naar Enschede (wel een beetje opschieten), terwijl loper 3 ondertussen al onderweg is op een tweede fiets, waarmee loper 2 terug kan fietsen. Loper 1 is dan intussen in Enschede aangekomen en kan de eerste fiets dan aan loper 4 geven. Zo hoef je niet met 25 fietsen in de trein die vrijdag en hoef je ook niet te sjouwen van Enschede naar Nijmegen, aangezien er 's nachts natuurlijk geen bussen rijden. Fietskaart met zaklamp voorop; kan niet misgaan.

Oja, ik zie nog 2 herenafstanden en 1 damesafstand open staan. Worden die later nog bepaald? Als er niemand voor is, mag je mij er gerust opzetten hoor!

Kira schreef: Ik denk nog steeds dat het een grap is. 1 april met verlengsnoer?
Sowieso. De lijst is trouwens niet volledig tenzij Lotte twee etappes loopt.

Vanmiddag 17:00 training in het noorderplantsoen, 16:45 verzamelen Oranjehuys
We zijn bezig met het opvullen van de laatste plaatsen, er kan dus nog wat geschoven worden in het schema, maar dat horen jullie nog wel.

Die 10.4 km is dus damesetappe? Sorry maar dan meld ik me alsnog af..:p

10.4 is voor de persoon waar wij het niet van weten vandaar dat jij daarop staat Siard. Maar het is gewoon een Heren etappe dus helaas maar je moet gewoon lopen Siard.

Goeie hoor.. Gaat de technische staf nog een ambitie uitspreken, zeg top 25? Dan kan iedereen dat nog meenemen in zijn of haar training enzo :wink:

Uploaded with

Wanneer je vakje oranje is gekleurd, ben je veranderd of toegevoegd. doei

Top 25 moet er zeker in zitten en daar gaan we dan ook voor en hoger eindigen dan NSG dit jaar.

Ploegindeling

Uploaded with

Hierbij de nieuwste updates, de oranje velden zijn wederom wijzigingen (de velden van gisteren heb ik laten staan)

Het gele veld is een nog openstaande etappe, Theo is een optie maar geen zekerheid. Weet je dus nog iemand die een goeie 9,7 in de benen heeft laat dit dan even weten.

18 april BATA borrel

18 april willen we graag met zo veel mogelijk mensen gaan lopen. de bedoeling is dat we om 18.00 uur een rondje gaan lopen vanaf het Oranjehuys, daarna is er de mogelijkheid om te douchen en om te kleden
Om de training af te sluiten zorgen uw ploegleiders voor een pasta party achteraf met een pilsje dan wel een fruitshake.
De borrel duurt tot 22.30 en daarna kan een ieder naar open soos gaan.

Mail/sms/app/bel even wanneer je hier bij bent. Hoe meer lopers hoe meer vreugd, eenzame lopers vangen veel wind, al draagt een ongetrainde hardloper gouden sportschoenen het is en blijft een trage loper, een BATA loper stoot zich in het gemeen niet twee keer aan dezelfde steen, als er één atleet over de dam is volgen er meer, kikkers hebben geen zak, commandeer je hond en ren zelf, je moet eerst leren kruipen voordat je kan rennen, être sur les genoux, het is de training die de emmer doet overlopen, o kadar kötü olmaz, men kan niet op één been lopen, niet als een kat om de hete brij blijven lopen en laten we vooral hard van stapel lopen!

themanummertjes:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f3t9SfrfDZM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vkal9IlEexw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pWKfsT4GaYI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TlyEeDCBNj0[/youtube]

Als je in 't Oranjehuys moet douchen kun je beter niet teveel gaan zweten. De douchestraal/lichaamsoppervlakte ratio is niet heel bevredigend heb ik gehoord.