Loop 3 x per week in Noorderplantsoen, dus ga wel ff een potje lopen hazen.

Ik ben er vanavond ook bij. Heb totaal geen hardloopervaring maar het lijkt me leuk om het eens uit te proberen

Ik dus ook, tot zo.

Mooi om zoveel mensen te zien trainen, volgende week dinsdag om 17:00 zelfde plek is de volgende gezamelijke training. Probeer deze week nog minstens één keer voor uzelf te trainen, nog beter is 2 keer deze te week trainen. Deze training mag jezelf doen, maar je kan altijd iemand vragen om mee te lopen.

Voor een ieder die niet in de gelegenheid was of gewoon te lui om naar vinkhuizen te fietsen en voor iedereen die nog wel een keer wil trainen kunnen we donderdag nog een kleine plantsoenloop beleggen, roept u maar als hier animo voor is

- maartje -
  1. Robert
  2. Thierry
  3. Ben
  4. Jacob
  5. Norbert
  6. Maarten
  7. Harry
  8. Gerjan
  9. Wybren
  10. Martijn G
  11. Hugo(pff)
  12. Winters
  13. Harm
  14. Pytric
  15. Lodewijk
  16. Siard
  17. Harmen B
  18. Theo S

Dames:

  1. Pauline
  2. Kira
  3. Anja
  4. Esther
  5. Dorieke
  6. Hannah
  7. Willy
  8. Hanneke
  9. Gerdien
  10. Lotte K.
  11. Maartje
robert8701 schreef: Voor een ieder die niet in de gelegenheid was of gewoon te lui om naar vinkhuizen te fietsen en voor iedereen die nog wel een keer wil trainen kunnen we donderdag nog een kleine plantsoenloop beleggen, roept u maar als hier animo voor is

Mwah ik wel denk ik

Vanavond om 17u00 loopje in het plantsoen, vertrek vanuit het Oranjehuys, doe even een what's app/sms wanneer je hierbij bent dan weet ik of ik moet wachten of niet

Ik ben erbij!

Gerjan schreef: Ik ben erbij!

Toch wel? Bruiloft gaat niet door?

Was het maar zo'n feest. Ik reageerde op het bericht van Robert aangaande een hardloophappening in het NP deze middag.

Ah, zodoende. Met een beetje pech ben ik daar ook wel bij, afhankelijk van hoeveel (weinig) ik nu sog. Nog 500 woordjes in 3 uur moet te doen zijn ;P

Ik ben er ook bij, als er tenminste ook meisjes welkom zijn. Nog meer vrouwen die mee willen doen? Zou leuk zijn! Zo niet, dan loop ik wel een stukkie achter jullie aan. Weer of geen weer, want Anja heeft nl net mijn hele hardloopspullen ingepakt, die Gerjan straks mee naar centrum neemt. :-) Kan ik om kwart voor 5 ff bij jullie omkleden Robert?

Oja, ik zag dat r inmiddels 11 dames voor de bata op de lijst staan, terwijl er maar 8 plekken zijn. Nu leert de ervaring dat een paar reserves geen overbodige luxe zijn, gezien de gebruikelijke afhaakperiode vlak voor tijd, maar wat ik eerder zei, geldt nog steeds hoor: ben geen lid meer, dus als er genoeg mensen zijn, sta ik mn plekje wel af. Als de ploegleiders puur op snelheid gaan selecteren en ik beland dan alsnog in de selectie, dan vind ik dat ook prima, maar goed, zoooo hard loop ik nu ook weer niet...

Heb een keer of 6 mee mogen doen en dat gun ik iedereen :-) Tot die tijd blijf ik lekker trainen, zodat ik iig inzetbaar ben als de ploegleiders daartoe besluiten :-)

Thierry: Je hebt nog een uur, doorschrijven dus
Gerjan: Leuk dat je erbij bent
Hannah: We hebben dit jaar een hoge doelstelling, snelheid is dus inderdaad een groot criterium. 11 dames is heel goed, want dan is er concurrentie enzo. Verder zijn meisjes zeer zeker welkom op de training, Evite is er bijvoorbeeld ook. Omkleden is hier inderdaad mogelijk.

shit ik dacht al waarom kom ik jullie niet tegen maar ik zie nu dat jullie
naar het NP gingen en ik liep rondjes in het stadspark haha.

  1. Robert
  2. Thierry
  3. Ben
  4. Jacob
  5. Norbert
  6. Maarten
  7. Harry
  8. Gerjan
  9. Wybren
  10. Martijn G
  11. Hugo(pff)
  12. Winters
  13. Harm
  14. Pytric
  15. Lodewijk
  16. Siard
  17. Harmen B
  18. Theo S
  19. Bas P
    Dames:
  20. Pauline
  21. Kira
  22. Anja
  23. Esther
  24. Dorieke
  25. Hannah
  26. Willy
  27. Hanneke
  28. Gerdien
  29. Lotte K.
  30. Maartje

Iemand zin in een paar rondjes @vinkhuizen morgen?

Ik heb toevallig net een paar rondjes plantsoen gelopen met Albert. Volgende week weer trainingen:

Zondag 13 januari, lekker rondjes in Vinkhuizen met Barmando
Dinsdag 15 Januari,BATA training in Vinkhuizen o.l.v Ben
Donderdag 17 Januari, Plantsoenloopje o.l.v Robert

Tijden gaan genoteerd worden en vergeet dus niet aan deze trainingen mee te doen, gezien het grote aantal aanmeldingen gaan er mensen afvallen bij de stadsparkselectie, trainen dus!

Heb na die training van dinsdag best wel last van mijn knieën gekregen. Vanuit t niets de eerste keer weer 7 en de week erna 6km lopen, is toch niet zo verstandig. Dus ik ga even weer een weekje of 3 intervaltraining doen met mijn Vlaamse hardloopcoach Evy :-) Daarna ben ik wel weer bij groepstrainingen. En bij eventuele tussentijdse selectie/metingen.