Door het neerschieten van welke outlaw werd Pat Garret beroemd?

De foto:

...en de eindstand. Wij waren 'Beter laat dan nooit'.[/img]

Billy the Kid!

En William Jefferson Blythe IV is niet Billy the Kid maar Bill Clinton..:)

Is degenen linksboven op de foto een bekende? Ik kan hem niet helemaal identificeren: het zit een beetje in tussen Anthuma, Musch en Havinga, of zeg ik dan hele rare dingen...

pytric schreef:
Rinze schreef: [Welke speler van het nederlands elftal heeft de meeste gele kaarten ooit ontvangen? (Als ie een oranje shirt aan het dus).

Ik ben geneigd Edgar Davids te zeggen

Correct

Arnold schreef: Onder welke titel is de roman "De donkere kamer van Damocles" (W.F. Hermans) verfilmd (in Nederland)?

De titel van de film is: Als twee druppels water.

Volgende vraag:

Tijdens de voorbereiding op het Wk 1994 lichte een speler enkele teamgenoten in het spelershotel in Noordwijk op voor 15.000 gulden tijdens een potje klaverjassen. Wie was dat?

John de Wolf natuurlijk!

Wat is de kleur van de ogen van jonge wolvenwelpjes tot ze de leeftijd van 8 tot 16 weken bereikt hebben?

(Niet opzoeken, he?)

BJ schreef: Is degenen linksboven op de foto een bekende? Ik kan hem niet helemaal identificeren: het zit een beetje in tussen Anthuma, Musch en Havinga, of zeg ik dan hele rare dingen...

Musch toch zeker?

Luuk schreef: Wat is de kleur van de ogen van jonge wolvenwelpjes tot ze de leeftijd van 8 tot 16 weken bereikt hebben? (Niet opzoeken, he?)

Luuk, wat een vraag!! Ik denk rood.

Mmm... soms is het beter toch maar je eerste ingeving te volgen i.p.v. zomaar een wilde gekke gok te doen... Wel een leuk weetje trouwens.

Een actuele vraag:

Wat is de naam van het pasgeboren Japanse prinsje,de zoon van prinses Kiko en prins Akishino?

Hisahito

Wat betekent NZHRM?

Mausie schreef: Welke tennisser won in 1989 Rolland Garros? (Koekje voor jou Pieter R C!)

Dat bleek dus niet zo'n koekje te zijn... Het antwoord is: Michael Chang.

HaJee, ik heb geen idee waar die letters voor staan.

HaJee schreef: Hisahito Wat betekent NZHRM?

Die weet ik toevallig:
Noord- en Zuid-Hollandse Redding-Maastschappij

Vraag:
Op welke datum capituleerden de Duitsers in heel Europa?

Daar was niet een datum voor. Op texel gaven ze zich pas een paar dagen later over.

volgende
vraag: Welke Japanse poltieke partij was in 1973 aan de macht?

De LDP (Liberal Democratic Party), die nu ook weer aan de macht is.

Welke landen hebben ooit geprobeerd Nieuw Guinea te koloniseren?

(tip: het zijn er drie)

Maar in theorie natuurlijk gewoon op 8 mei '45.

Hoe heete de hoofdstad van Montenegro tot 1992?

Titoville?

Arnold schreef: Maar in theorie natuurlijk gewoon op 8 mei '45.

Het gaat hier over Europa...het is in 1949! Misschien moet je inderdaad nog theoretischer denken!