Ai niet makkelijk, volgens mij heb je dat al een keer gevraagd... Ik kom er zo niet op.

Lekker Ursa!

Klopt!

Volgens mij Leopold I

Krek, Leopold van Saksen-Coburg.

Maurice, de volgende vraag is aan u!

Eentje die Stieneke gegarandeerd weet (zoveel tv als zij (ook) kijkt):

Met wie heeft Madonna een zoon Rocco?

Sean Penn?

Nee.

Guy Ritchie

Shit....tuurlijk, ik had laatst zo lang over sean penn gedaan dat ik hem nog een kans wou geven ;)

Bravo! Hey ik ga weer studeren... Veel succes vanavond in De Toeter, maak die Waldorf en Stadler vooral eens in!

Is de vraag over de appel en de pitjes al beantwoord?
Volgens mij zitten er 5 pitten in een appel. Als je 'em door midden snijdt ontstaat er een 5 puntige ster, waar allemaal rare dingen mee gedaan kunnen worden.

Ik weet het zelf eigenlijk ook niet, ik denk dat de vraag te triviaal was. Wie is er eigenlijk aan de beurt? Stieneke?

Doe maar een vraag!

Lech Walesa

Wat is de eenheid van krachten

newton?

Goedzo Stieneke!

Een beetje voor mn beurt maar toch een vraag:

Onder welke titel is de roman "De donkere kamer van Damocles" (W.F. Hermans) verfilmd (in Nederland)?

Nog een beetje punten gescoord, PRC?

Dat was toch zeker om over naar de Bekemaheerd te schrijven. Voor muziekronde stonden we 3e daarna 8e, zeker niet slecht me dunkt. Verder is gebleken dat Pool en Luuk inwisselbaar zijn. Ze weten onegeveer evenveel over dezelfde onderwerpen, alleen onderscheid Luuk zich door het kennen van Carly Simon oid.

Pieternel gaat mee de volgende keer! Hopelijk kunnen we dan een keer een goede muziekronde scoren!

Nog een toffe vraag gehad gisteren die je hier even neer kan zetten?

Tijdens de muziekronde konden we een heel aantal fragmenten goed beantwoorden, maar sommige zijn zooooo vaag... en getuigen van een heel bijzondere muzieksmaak.