Ik kan morgen weer niet naar De Toeter helaas. Voor niks heel de week naar The Bee Gees geluisterd... Wel toffe muziek trouwens! Maar succes in ieder geval morgen.

Wie weet er nog een mooie vraag?

Over James Bond gesproken: welke Bondgirl uit Live and let Die speelde ook in een vrij bekende eo-tv-serie?

Ha! Die weet ik! Jane Seymour, a.k.a. Michaela Quinn. Nieuwe vraag: wie behoort het pseudoniem Willem Elsschot toe?

Jan Bakker...

Shit, Dr. Quin wist ik ook natuurlijk. Wie speelde Christmas Jones in The world is not enough?

Kiffen schreef: Jan Bakker...

Jan is ongetwijfeld ook een van zijn pseudoniemen die nooit door iemand ontdekt zijn, maar ik bedoel dus zijn echte naam :D Hint: het is een Vlaming.

Mausie schreef: Shit, Dr. Quin wist ik ook natuurlijk. Wie speelde Christmas Jones in The world is not enough?

Die weet ik niet. Arnold, kun jij het even zeggen als je naar de WC bent geweest?

Mausie schreef: Wie speelde Christmas Jones in The world is not enough?

Denise Richards.

Nu eerst het antwoord op de vraag van Keet, dan pas een volgende vraag.

Dat weet ik dan weer wel: Alfons de Ridder.

Wie zijn de grote 3 van het nederlandse cabaret?

Toon Hermans, Freek de Jonge en Youp van 't Hek?

Het is vast niet goed, dus nog geen vraag.

Moeten ze trouwens nog leven?

Het is niet goed idd, en volgens mij leven ze al niet meer.

Wim Sonneveld

Ik zoek er drie...

Wim Kan, Toon Hermans en Wim Sonneveld

Volgende vraag; wie zijn de grote 3 van de nederlandse literatuur.

Hint: De harry van het stel, antwoordde op de vraag hoe hij het vond om als laatste van de drie nog in leven te zijn: "Drie? Ik dacht dat er maar één was."

Willem Frederik Hermans, Harry Mulisch en Gerard Reve.

Hermans, Mulisch en Vestdijk

reve

Jij mag, Maurice! Verras ons.

Wanneer werd het Vrijheidsbeeld geplaatst, wie maakte het en wie stond ervoor model? Knappe jongen die het weet!