Vriend Niels

Om de tien minuten op gsvnet kijken is heel gezond.

jaja, sog' en is altijd gezond. ik verbreek nu et record door na 5 minuten alweer te kijken.

Hoi. Is hier iemand?

Ja, nu wel. Ze zijn met het alarm aan het spelen. Je schrikt je telkens de pleuris.

Op de Hanze hebben ze tegenwoordig ook een grote rustige studieruimte. Werkt ideaal. Veel plekken en weinig mensen. Aanradertje.

Ik ben er misschien vanavond nog even na het eten tot een uurtje of half negen/negen uur.

Wer bisto, Date Jan?

Date Jan is jir net tink ik, woant ik hawe die jongen ek noch net sjoen. Wa witt wer die jongen is?

Ik bin jir wol. Date Jan hawe ik ek net sjoen.

Daar snap ik niets van hoor. Ik ken alleen dat liedje van Twarres.

Famke toch, doch dien best doch even. Do bist gjin 5 meer.

Selfs ik kin it begripe.

Herbsgarden

Op het Gomarus in Drachten (waar mensen spandoeken met ´Opsokkeboalje!!´ meetorsen naar voetbalwedstrijden) was er maar één Friese uitdrukking die je moest kennen en dat was "Potsjhouw´n?!". De mate van nederigheid in je reactie wanneer een Friese reus je deze merkwaardige vertaling van ´Potje houwen´ ofwel ´Wil je soms een potje knokken´ toebrulde maakte een wereld van verschil wanneer je een brugpieper was.

Maar ik ken het liedje wel helemaal uit mn hoofd! Schrijven is lastiger. Maar hoe is het in de UB? Morgen ben ik er ook weer.

huh.. ik zie allemaal raar geklieder hier :)

Wie zitten er maandag allemaal in de UB? Mijn studeertijd is weer aangebroken.

Doe eens normaal, het is vakantie :)

Voor mij niet hoor. Misschien kom ik maandag ook wel. Als ik de weg kan vinden...

misschien ben ik er ook wel, maar dan wel achter de computer

Ik zit er maandag ook. Jeee. :?