Mausie schreef: Vandaag bracht een bijzondere man op de vierde verdieping wat leven in de brouwerij door te gaan schreeuwen naar een zekere 'trut' die volgens hem te hard stond te bellen... Vervolgens stak zij haar tong naar hem uit, waardoor de jongeman in toorn ontbrandde. Toch bijna de eerste vechtpartij in de UB meegemaakt...

Heb je dat mooie briefje op de deur later ook gezien? "Gelieve niet schreeuwen naar mensen die aan het bellen zijn."

(dit is Eva)

Haha, was inderdaad erg lachen! Maar hoera! Dit was mn laatste UBdag voor de vakantie! Ik ga nu mn samenvatting nog doorlezen en dan ben ik morgen om 12u officieel vrij! Iedereen die nog heel lang door moet: succes! Je mag me bellen als je ergens wilt eten tussen het studeren door.

Hannah schreef: Haha, was inderdaad erg lachen! Maar hoera! Dit was mn laatste UBdag voor de vakantie! Ik ga nu mn samenvatting nog doorlezen en dan ben ik morgen om 12u officieel vrij! Iedereen die nog heel lang door moet: succes!

Jeumig en ik maar denken dat HBO'ers veel vakantie hebben. Ik denk dat ik vanaf volgende week in de UB te bewonderen, ik heb nog tentamens tot en met 14 juli.

Zitten er eigenlijk ook mensen in de cmb behalve ik?

Dat briefje heb ik gezien, geniaal inderdaad! (@ Eva)

Raarr om nu iedereen een beetje met tassen en jassen de 4e verdieping op te zien sjouwen...

Ik vind het wel leuk. Zo zie je wie welke jas heeft en tas draagt.

Dit is Gerben, hoi!

Vinden jullie ook dat de UB steeds meer op een supermarkt gaat lijken?

Jep. De mandjes waren zonet zo goed als op.

Goeie zaak trouwens, de UB en het lustrum een beetje afwisselen.

Praat me der niet van...

Rinze, Henk-Jan, Aline en Maurice bedankt! :D
Het eten was lekker en het was zeker gezellig. Nu maar hopen dat mn tentamen gaat lukken en ik morgen niet barst van de koppijn enzo...

en nu ga ik echt weg uit de ub

Gistermiddag was het echt kerst in de UB: Christmas Carols op de eerste verdieping. De trappen stonden vol met luisteraars! Een welkome afleiding tijdens het studeren.

Gaan er vandaag of morgen nog mensen naar de UB?

Ik ben er nu en het is heeel rustig.

Herbsgarden

Inderdaad, ik zit hier ongeveer in m'n eentje beneden, heel relaxed. Dat koor gister was wel leuk, al ging het sommige mensen wel irriteren. Iedere keer dat de deur open ging en een vlaag kerstliedjes de computerzaal invloog begon een meisje naast me nadrukkelijker te grommen, de aansteller.

Zo, nog ff een dagje hard doortrekken in de UB, lekker rustig hier, dus dat gaat helemaal goed komen. Afgepeigerd de vakantie in; zo moet dat!

Herbsgarden schreef: Inderdaad, ik zit hier ongeveer in m'n eentje beneden, heel relaxed. Dat koor gister was wel leuk, al ging het sommige mensen wel irriteren. Iedere keer dat de deur open ging en een vlaag kerstliedjes de computerzaal invloog begon een meisje naast me nadrukkelijker te grommen, de aansteller.

Ik vond het ook wel mooi, die Christmas Carols. Zo kom je toch echt in de stemming! Komende week ben ik niet in de UB. Even afkicken :)

Vandaag was t wel weer lekker druk in de UB. Mij niet gezien? Klopt, ik zat op 2. Ik heb dr zelfs gegeten vandaag. Wie vergezelt mij morgen weer?

Nou?

vandaag was inderdaad enorm druk... ook veel GSVers... morgen zitten nienke en ik dr weer...

Ik was vandaag voor het eerst in de UB, zelfs een uur te vroeg en eigenlijk is het me wel bevallen. 12 uur achter elkaar studeren is niet niks. Als ik nu m'n tentamen niet haal...