Vriend Niels

Ik wil al niet meer naar de wc. Maar wanneer je dan toch niet in de ub zit heb je met dit weer niets te zoeken op gsvnet.

Zo is het ook dj Nylez...Ga dan bakken bij de HP, het is of of (dat laatste staat heel raar, zo vaak gebruik je 'of of' niet in een zin...hmmm, vreemd)
Trouwens, hier heb je een airco en een trap waarop je kunt pauzeren, dus zo slecht hebben we het niet.

Vriend Niels

Vergeet ook niet de witbiertjes bij de Mr. Mofongo (dit spel je anders) Vriend Kiffen. De gedachte aan het feit dat je jezelf daarmee eventueel mag belonen na een dag arbeiden houdt je op de been.

Precies, gewoon een kwestie van keuzes maken: Een trap en airco zonder wc in de UB, of geen trap en airco met een enórme wc aan de HP! Bah!

TuttieRuthie

hahaha weening, tis in de ub prima te doen! het is zelfs een beetje koud op de tweede..!

Sterker nog, morgen doe ik een koltrui aan. Foei zeg, die anderen zullen het wel warm hebben. Had ik trouwens al de Spar-express genoemd: lekkere belegde broodjes voor weinig. "Alles er op?" Ja mevrouw, alles er op. En dat voor 2 euro.

PS: Niels, 5 uur Mr. Mofo?

Vriend Niels

Inderdaad ik krijg koude voeten hier. Ruthiehuttie, kun je de airco wat lager laten zetten?

Hmm, als je zin hebt om een kwartier in de rij te staan.. en daar hebben ze geloof ik geen airco. toch?

TuttieRuthie
Vriend Niels schreef: Inderdaad ik krijg koude voeten hier. Ruthiehuttie, kun je de airco wat lager laten zetten?

ik dacht: als ik gewoon de leidingen dicht draai, dan doet de airco het ook niet zo goed meer, maar ze hadden het door... dus nu mag jij een poging wagen niels.

Hadewig schreef: Hmm, als je zin hebt om een kwartier in de rij te staan.. en daar hebben ze geloof ik geen airco. toch?

Nou, het is daar ook prima te doen. Tenzij je natuurlijk die kleine vrouw hebt die haar decollete in je broodje met pestosaus hangt omdat het falavel-bakje iets te ver weg staat. Doe mij dan maar een krentebol.

He bah, vieze praatjes heb je weer!

Vriend Niels

Het is geen falavel Kiffen, maar Alfalfa.

En om even aan alle discussie een eind te maken:
Alfalfa is niet hetzelfde als Tuinkers.

Alfalfa is de naam van de spruitgroente van de luzerneklaver (Medicago sativa). Deze plant kan het hele jaar ontkiemen, zodat alfalfa het hele jaar verkrijgbaar is. Alfalfa kan op dezelfde manier worden gebruikt bij het eten als taugé, een andere bekende spruitgroente.

Tuinkers (Lepidium sativum), het sierlijk groen, is een bijzonder kruid. Het is een van de kruiden die niet alleen in je tuin groeien, maar die je ook nog eens kunt eten. De plant wordt ca. 40 cm groot en is lid van de kruisbloemenfamilie. Gezien de sterke smaak, is het niet verbazingwekkend dat de plant familie is van mosterd.

bron: Wikipedia

Weten we dat ook weer. Ik ga weer studeren.

Poe, ik ga maar lekker thuis leren, wat een zeikweer.

had je maar eerder moeten komen, vanmorgen was het nog wel vaak droog
maar het is wel lekker rustig in de ub :)

Beetje de Undercover Bedrijfskunde student uithangen hier op het Zernike hardstikke gezellig.

hmmm.....ben het zat! ik ga naar huis. het was wel zeer relax in de UB na 6 uur. heerlijk rustig ;)

En daar gaan we weer, huphup in de studiefabriek.

fabriek is het zeker, of het ook lukt met studeren......hmmm...tis toch echt zaterdagochtend-dip hiero......

Toch leuk als je na een kwartier naast elkaar hebt gezeten ontdekt dat je een gezellige buurvrouw hebt, niet Laura? :)

jazeker! tis helemaal grappig als ik zeg dat je goed bezig bent, maar na 10 minuten ( tegelijk met mij btw) toch nog effe op de gsvnet kijkt ;)