Oi, wat heb jij met die evil emoticons?

Herontdekt. Maar ik merk dat ik ze toch meer met mate moet gaan toepassen.

Hapkars schreef: wat mag daar de reden voor zijn? trouwens waar vind ik een kantine in de ub? (kom er nml nooit maar is mss wel een goed plan)

je mag niet langer dan een half uur je computer onbeheerd laten, maar aangezien er geen automatisch-na-een-half-uur-uitlogsysteem is, gaan mensen rustig een paar uur op pauze/naar college... computers waarvan het beeldscherm uit is of op de screensaver die zijn iig al een kwartier weg... en dan mag je zo'n computer overnemen... dus leggen ze papiertjes erbij (ubpersoneel)

Omdat ik altijd net twee minuten te laat van mijn pauze weer kom heb ik gewoon een internetbrowser geopend met een boek op de spatiebalk, werkt prima!

why bother, je wordt toch niet automatisch uitgelogd, die twee minuten kunnen ze dan toch niet checken (en ze leggen best laat een papiertje neer, ik was om 11u23 op pauze op het briefje stond 11u40)

jaaaa oke, das nu zo. Maar vroeger niet :wink:

Tegenwoordig echt sfeer op de vierde verdieping,

ik kijk nu naar iemand met een plantje op tafel, kaarsje erbij en een ijzedraadje op het hoofd.

ik hoorde iets over dispuutsontgroeningen, en zag iemand met zo'n haarband met twee handjes bovenop haar hoofd :D

of wat dacht je van het indische sjaaltje onder je boeken en vijf gezellige waxinelichtjes... ik dacht dat het was om een relaxte werkplek te creëren...
biertje na een uur hard studeren is altijd lekker trouwens. was weer gezellig in de ub...

té gezellig

N.B. Steendam

Leeft dit topic nog? Zo ja, doe je voordeel met het volgende:

Waar iedereen stopt gaat Rienk verder! Donderdag weer ijskoud genieten met uw favoriete kandidaat-fiscus. Niet alleen vinkhuizen, maar heel de GSV mag ervaren hoe verfrissend Rienk is! Daarom: neem even pauze, kom bij Rienk een ijsje halen. Voor de UB, van twee tot half drie. We verklappen niet wanneer de ijsjes nog het koudst zijn, maar het heeft iets met twee uur te maken. Tot dan!

Staat ie er morgen ook? Aangezien de meesten na vanavond stoppen met campagne voeren, lijkt mij toch zeker dat Rienk daar door gaat!

Als je op de HV komt, krijg je van mij een ijsje, Roel.

Dank voor het ijsje Rienk. Welkome verkoeling.
Het is heel goed studeren in de UB op dit moment. En op z'n tijd bruin worden in de zon en gebruik maken van alles wat wordt aangeboden in het kader van de faculteits- en universiteitsraad verkiezingen! (ijsjes, fruit, suikerspinnen...)

Wie is er morgen allemaal in de UB?

Jouw KEIcie gaat morgen een tof filmpje in elkaar draaien; daarvoor hebben we GSV'ers nodig die willen figureren als KEI-loper! We beginnen om 12:30, we zoeken je wel even op in de kantine.

We zijn daarvoor een kwartier tot een halfuurtje mee bezig, we hebben al relaxte ideeën over wat we gaan filmen dus we zijn snel klaar.

Alsvast super-bedankt!

Gezien de hoge activiteit op het forum is of Jurjen eindelijk ontvoerd of iedereen aan het soggen. Ik denk het tweede, en dan zijn er vast nog meer lui als ik aan het soggen in de UB.

Oftewel, hoe laat komt Froulein Birgitt met de koffie?

dan ik

HT schreef: Wie is er morgen allemaal in de UB? Jouw KEIcie gaat morgen een tof filmpje in elkaar draaien; daarvoor hebben we GSV'ers nodig die willen figureren als KEI-loper! We beginnen om 12:30, we zoeken je wel even op in de kantine. We zijn daarvoor een kwartier tot een halfuurtje mee bezig, we hebben al relaxte ideeën over wat we gaan filmen dus we zijn snel klaar. Alsvast super-bedankt!

is het gelukt? wordt het een leuk filmpje? kun je iets vertellen over het scenario?

Nu een aantal foto's in SIC zijn gepubliceerd, kan ik de rest ook online zetten. Een kleine impressie van de GSV in de ub een paar weken geleden...

Er komen nieuwe bordjes in de UB te hangen.