Feranderd

Ik dacht zo in de drukke tijd na kerst, een volle UB, te weinig kluisjes, dat roept om klagen en een topic (cmiiw).

In ieder geval zijn van daag de kluisjes weer verandert, eerst moest je je pincode intoetsten en kwam er een kluisje vrij, nu moet je een kluisje uitzoeken je rotzooi erin donderen en dan het kluis nummer in toetsen en zo op slot doen. Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen, moet je ze drie keer open en dicht doen en dan een kwartslag draaien ofzo? Kunnen ze geen kluisje for lifetime geven? (alhoewel niet zo'n goed plan met rottende broodjes ed)

Kwart voor 10 het is nog rustig, er zijn nog zat computers vrij, dus als je aan de slag moet dien je nu te komen...

Shit ben ik mijn kluisnummer vergeten

Wat irritant zeg, die verandering. Ik heb het er nooit zo op gehad. Ik blijf vandaag maar thuis.

Ik vind het ook maar vreemd dat ze dan die hele kluisjesafdeling veranderen en dat er gewoon te weinig zijn voor op een drukke UB-dag! Aso

Ze gaan nog meer veranderen. Over ongeveer een jaar is de hele eerste verdieping (dus al die kasten gaan weg) en 2e verdieping: tijdschriftenzaal bestemd voor pcwerkplekken.

Die kluisjes zijn toch superhandig?! gewoon even intikken dat je een kast wil en er floept eentje voor je open (als het niet zo druk is dan..). Ferdi, je hoeft niet het kluisnummer weer in te toetsen als je em op slot wil doen, je gooit gewoon het deurtje dicht (maar dat even wat de technische kant betreft :)) Grappig trouwens dat veel mensen die bij de kluisjes staan iemand opbellen om te vragen hoe het werkt...

minkcie schreef: Die kluisjes zijn toch superhandig?! gewoon even intikken dat je een kast wil en er floept eentje voor je open (als het niet zo druk is dan..). Ferdi, je hoeft niet het kluisnummer weer in te toetsen als je em op slot wil doen, je gooit gewoon het deurtje dicht (maar dat even wat de technische kant betreft :)) Grappig trouwens dat veel mensen die bij de kluisjes staan iemand opbellen om te vragen hoe het werkt...

Minkcie Minkcie, totally wrong, dat systeem hebben ze vandaag dus de das omgedaan, Sinds vanmorgen is er weer een nieuw intoetssysteem, maar ja, hardhorend, je merkt het vanzelf. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Edit: Hebben ze een nieuw systeem om te voorkomen dat mensen meerdere kluisjes hebben, heeft die Zieron er nog steeds 3, beetje beter opletten Ronnie!

Feranderd schreef: Edit: Hebben ze een nieuw systeem om te voorkomen dat mensen meerdere kluisjes hebben, heeft die Zieron er nog steeds 3, beetje beter opletten Ronnie!

geen wonder dat er te weinig zijn, als iedereen er 3 heeft.
@Feranderd, maak me wel een beetje zorgen om je, al dat gedoe over de ubee, ik dacht je belangrijkere dingen te doen had...

Ik vind dat het tijd wordt voor een leuke protest-actie. 's ochtends om 8 uur met zn allen naar de UB en álle kluisjes 'huren'. Je kunt toch meer dan 1 kluisje huren?

Ja het kost je helemaal helemaal niets
alleen moet je dan wat kluisnummers (of rijen) onthouden

dan stop je er gewoon niks in.. Of een flyer met: maak meer kluisjes! :)

Ik tikte een mooie code in, toen ging er een kluis met inhoud open..oeps! Ik heb hem weer netjes dichtgedaan. :)

je hebt zeker code 1234?

Die kreeg ik wel + 5678 voor het wijzigen van een ander wachtwoord. Die wachtwoorden ook altijd..

Moet je tegenwoordig ook al wachtwoorden roepen als je je kluisje wilt openmaken?

Hmm lijkt me niet zo slim. Volgens mij zjin ze trouwens niet geweldig betrouwbaar, ik heb nou verdikke al 2 keer een kluisje van iemand anders opengemaakt, ligt dat aan mij? :S

huh??? hoe doe je dat dan? je moet toch gewoon je eigen code intikken??

Jaa ik weet niet!! Een onbewust verlangen..

haha als ik het allemaal zo hoor, heb ik weinig moed om nog naar de UB te gaan............ik houd het mooi bij mn eigen huis! lekker handig geen ingewikkelde codes enzo....

Vandaag bracht een bijzondere man op de vierde verdieping wat leven in de brouwerij door te gaan schreeuwen naar een zekere 'trut' die volgens hem te hard stond te bellen... Vervolgens stak zij haar tong naar hem uit, waardoor de jongeman in toorn ontbrandde. Toch bijna de eerste vechtpartij in de UB meegemaakt...

allemaal tokkies in die UB ik zeg het je. Daarom ga ik daar niet meer heen.

die neiging om te gaan schreeuwen heb ik ook wel eens, leuk dat iemand het eindelijk eens doet. opschudding in de ub!