Ik zit er al. Lekker rustig hier.

Ik ga denk ik maar in de Medische bieb zitten, volgens mij is daar airco... :)
Succes allemaal, trouwens!

Vriend Niels

Wat een retehippe kantine heeft de UB nu zeg! Alleen de loungemuziek ontbreekt nog. Vandaag krijg je zelfs een gratis kopje koffie en een donut, vanwege de opening. Extra reden om nog even te gaan dacht ik zo.

ai, had ik dit maar eerder gelezen...... ;)

heerlijk, zo'n kantine, dat is nog es bijkomen van alle stressss.

Gesignaleerd in de UB zijn: Jessica, Corien, Ellie, Siegard en ikzelf.

Ok.

He rolf, morgen om een uurtje of 14.00 in de ub?

Volgens mij moet dat wel lukken, hopelijk is de productiviteit dan wel wat hoger.

ik zag er veeeeeel meer!

Koning Drietand

Voor de 2e keer in mijn hele leven in de kantine geweest boven in de UB, wat een belevenis!

aan mij zal het niet liggen iig... :P

Is er een kantine boven de UB? Ik ga morgen direct kijken...

Voor iedereen die zijn code voor de kluisjes wel eens vergeten is of dat nog een keer denkt te gaan doen een tip:

Kies geen combinatie van getallen maar iets grafisch, een vormpje. Ik moet nadenken als ik probeer te herinneren wat mijn code is, want ik teken altijd een driehoekje op de toetsen.

Misschien werkt het alleen voor mij, maar als je vergeetachtig bent kun je het proberen.

of de postcode van je ouders, of je geboortedatum, of ...

Wel een beetje creatief he?! Een code voor een kluisje in de UB vind ik iets heel persoonlijks, waar je je niet vanaf kunt maken met een postcode.

Maar ja wie ben ik...

het gaat er toch om dat je het makkelijk moet onthouden, en dan is een postcode van je ouders toch vaak wel handig...

Ik zit er morgen weer, wie nog meer?

Iedereen heeft toch wel eens een nieuwe pincode toegewezen gekregen? Gebruik gewoon altijd je oude.

Volgens mij komt het vaker voor dat het kluisnummer wordt vergeten.

En trouwens, je bent Henk de Roos, aka H3nQ..

als je al moeite hebt met je cijfercode, doe dan eens de

Ik kwam gisteren laat thuis, daardoor heb ik alleen de ronde met antwoorden meegekregen.
Wat een leuke test! Veel beter dan die IQ-testen via de tv.

Ik ga deze week probeer een persoonlijk record te vestigen: vier dagen achtereen naar de UB.

Vandaag dag 1. Zijn er nog leute in de UB vandaag?