Misschien kunnen we met zijn allen hier en nu een afspraak maken om te stoppen met neus-eten, zeker in het openbaar. En als we dan toch bezig zijn, laten we samen allemaal helemaal stoppen en elkaar daarbij aanmoedigen. Want ik zie toch wel wat in die opmerkelijke conclusie van amice Van der Jagt.

Er zijn meer GSVers die er last van hebben

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ENCZ3AMM-1
Knapzak schreef: Misschien kunnen we met zijn allen hier en nu een afspraak maken om te stoppen met neus-eten, zeker in het openbaar. En als we dan toch bezig zijn, laten we samen allemaal helemaal stoppen en elkaar daarbij aanmoedigen. Want ik zie toch wel wat in die opmerkelijke conclusie van amice Van der Jagt.

Mooi om te zien hoe een praeses met organisatie-talent direct een uitstekend beleid distilleert uit het eerdere geneuzel. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het beleid van de huidige praeses-kandidaten in dezen...

JWJ schreef: Er zijn meer GSVers die er last van hebben http://www.mijnalbum.nl/Foto=ENCZ3AMM-1

Gewoon een eerlijke patatvinger in een ondeugend mondje. Meer niet.
Mensen in de ub die keihard in hun haar lopen te skratchen, das pas irri. Net hondjes.

Tijdens het lezen van al deze posts was ik net bezig met een 'hartig hapje', maar het smaakt me toch niet meer. Waar zo'n forumdiscussie toch al niet nuttig voor is...

Ow...

Persoonlijk heb ook ik een afkeer van zowel het eten van de neusinhoud als het aanschouwen van anderen die daar mee bezig zijn. Zelf schiet ik liever, en wel naar plekjes waar de normale mens niet komt (hoekjes bijvoorbeeld). Al is het daarnaast een kleine moeite in het sanitair even met een zakdoek te werk te gaan.

Petrus schreef: Tijdens het lezen van al deze posts was ik net bezig met een 'hartig hapje', maar het smaakt me toch niet meer. Waar zo'n forumdiscussie toch al niet nuttig voor is...

Ik weet niet of ik dit mag zeggen op het forum, maar: getverderrie zeg!

Ja, vind ik nu ook... :D Ik had altijd de goede gewoonte om voor het slapen gaan even Bijbel te lezen, te bidden en mijn neus tot de neusholte leeg te eten, maar persoonlijk vind ik dat nu niet meer zo verantwoordelijk ofzo. Moet ik nu maar een banaan eten.

On-topic: Vanaf dinsdag ben ik weer dagelijks in de UB te vinden.

Herbsgarden

Wat een hemelse blijdschap, wat een onvoorstelbaar geluk: mijn dag - nee, dit jaar kan niet meer stuk. Ik nederig mens, de geringste aller geschiedenisstudenten, heb in de UB de grote Beno Hofman gezien! Als ik had gewild, had ik het lichaam van deze ononvertroffen historicus zelfs aan kunnen raken. Wie hem nog wil zien: hij vertrok met ferme tred richting de bovenste verdieping van de bibliotheek.

Jij blij..

Volgens mij heeft elke GSV'er die knaap al eens gezien. Maar als jij blij bent ben ik blij voor jou (:

ik zag hem gister op tv (hij was in oost bij een repetitie van een of ander koor)

Oioioi, wat een briljante discussie is hier gevoerd, ik lees het nu pas. Geen gebrek aan intellectualiteit op de GSV! En Pieternel, ik ben het helemaal met je eens.

Vriend Niels

In wat voor derde-wereld-land leven we?

Er is geen water meer in de UB. Ik droog hier uit, wie kan even een emmer water komen brengen?

Erger nog, ik mag niet naar de WC van mevrouw. Zullen ze straks omroepen dat je weer los mag gaan? Laten we het hopen...Tot die tijd is het tandjes op elkaar en peentjes zweten.

Vriend Niels

Zo lang je zweet vindt het vocht zich ook wel een weg naar buiten.

Wie gaat er met dit weer dan ook in de ub zitten...

Precies, de ub is al zooolang passee. Dat weet toch iedereen.

Hoezo, ik mag al weer naar de wc. Waar praten we over.