succes!

loop je gewoon tien minuten op een kluisje te wachten! :shock: ál-les vol! :S en moet je nog op de 2e zitten ook...

Nu valt het al weer mee volgens mij. Ik heb gewoon binnen 5 minuten een computer!

Het was mooi en vies vandaag, maar dat viel te verwachten met Hadewig Z. en Rutger Lodewijk de XIV in de buurt... :)

Sinds dit topic niet zo hard gaat, zit de ub zeker niet zo vol!

Mausie, bedankt! Het was ondanks de viesheid, toch lekker!! ;)

Woensdag ben ik er ook weer, laiverds! Net mn tentamen gehad, ware het niet dat ik nu al zin in krijg om weer lekker een dagje te UB'en.

@UB, nog meer mensen?

ah nee, jullie laten die hardwerkende Stieneke niet alleen, toch? Ik ben in de schone stad Zwolle, helaas en was er vast niet zo vroeg uit als jij...

Ik ben er ook hoor. Joanne z ook, Kars ook.

maar jullie zagen mij niet want ik zat verstopt in een kabinetje...goed geregeld dacht ik zo met die drukte...

stieneke....als er elke pauze zo gelachen zou worden in de ub, werd het nog gezelliger in de ub;)

Haha! en niet alleen in de pauze! ;) Tot morgen.

Ik was er al weer om 09.00uur. Strak geregeld al zeg ik het zelf!

:roll: En om 09.21u al aan het soggen... het moet niet gekker worden! ik ben aan het w(erk)oggen

Ik heb altijd een vast ritme: computer zoeken, mail checken, forum checken en aan de slag!

Forum checken en 6 minuten later weer (of nog steeds) forum checken.... :wink:

Zit vandaag lekker een dagje in de faculteitsbieb, wel zo rustig...

Waar is iedereen?

he pieternel
ik ben er ook! alleen doe ik nog niks.
11 uur pauze?

Hoera! Waar zit je dan? Ik zit op de eerste, als je binnenkomt direct rechts en dan bijna achteraan, links van een jongen met een roze blouse, een bril en een piercing in zn onderlip. Pauze om 1100 lijkt me gezellig. Ik zie je boven. Je had me gisteren nog gebeld maar ik heb mijn telefoon ergens laten liggen. Kunnen we het daar straks lekker over hebben!

ik zit op de tweede!
maar ik zie je zo
voor de kantine
gezellig