Ik zie Auke Minnema in de UB, just telling...

5 voor half 1 pauze?

check

TheoSikkema
De Slapeloze Nacht in de Universiteitsbibliotheek In de nacht van woensdag 18 op donderdag 19 januari 2012 blijft de Universiteitsbibliotheek open! Dit naar aanleiding van de verruimde openingstijden van de UB: tijdens tentamenperiodes is het gebouw nu zeven dagen per week geopend van 8.30 uur tot middernacht. Bovendien is uit gedetailleerde berekeningen gebleken, dat de UB precies tijdens deze nacht de 30 miljoenste bezoeker zal verwelkomen! Programma De Slapeloze Nacht is er natuurlijk vooral voor de studenten die hard moeten blokken voor hun laatste tentamens van deze periode. Maar uiteraard zal de bibliotheek ervoor zorgen dat er af en toe iets te doen is om de studenten wakker te houden. De kantine is de hele nacht open ! Daar kun je dus broodjes, fris, lekkers etc. kopen Maar de koffie is de hele nacht gratis! Halverwege de nacht kun je rekenen op een gratis blikje energydrink! Ook wordt er gezorgd voor een gratis ontbijt! Verder zullen de bezoekers aan deze nacht gratis speciale oordopjes uitgereikt krijgen met het Bibliotheeklogo; zo is geconcentreerd studeren gegarandeerd! In ieder geval staan de volgende activiteiten op het programma: 23.00 uur * Officiële kick-off, door bibliothecaris Marjolein Nieboer Zij zal tevens bekend maken wie de winnaar is van de Samsung Galaxy Tab, die verloot is onder de deelnemers aan het Klanttevredenheidsonderzoek van de Bibliotheek 23.00 – uur * Hele nacht: continue filmvertoning in de Collegezaal 0.00 uur (geschat tijdstip) * Verwelkoming van de 30 miljoenste bezoeker! 0.30 uur * Rondleiding ‘behind the scenes’: een kijkje in kantoren en magazijnen van de UB 1.30 uur * Rondleiding ‘behind the scenes’ 2 7.00 uur * Ochtendgymnastiek in het trappenhuis 8.00 uur * Ontbijt in de kantine

Nog meer mensen die hier wel heen willen gaan?

Misschien naar het ontbijt om vervolgens donderdag er de hele dag te gaan studeren. Gaan meer mensen er ontbijten?

Oja, dat had ik ook gezien. Lijkt me leuk, maar dan heb ik niks meer aan m'n donderdag aangezien ik dan meer dan 24u wakker ben. Ontbijtje zit er misschien wel in...

Paula Lunenborg

Je kunt beter niet naar de UB gaan als je nu nog wilt, want er is niks meer vrij op de 3e en ook niet op de 4e.

Henrique schreef: Oja, dat had ik ook gezien. Lijkt me leuk, maar dan heb ik niks meer aan m'n donderdag aangezien ik dan meer dan 24u wakker ben. Ontbijtje zit er misschien wel in...

Deal?

Oef, op tijd in de UB zijn is natuurlijk retegoed. Deal dan maar dus ;)
Hoelaat wil jij dan weg vanaf welke flat?

Gaan er meer mensen mee ontbijten?

Half 1 lunchen? :)
sms me maar anders kijk ik steeds op gsvnet..

De UB is niet vol. Herhaling: de UB is niet vol. Wel gezellig overigens.
En nu ik toch aan 't posten ben: naar welke site ga je als je niks doet of zin hebt om niks te doen? GSVnet, Facebook, Nu.nl en 9gag heb ik al 100x gezien vandaag dus ik wil graag andere suggesties.

fmylife.com

vi.nl

unfriendable.com

Ik voel mij best wel forever alone hier op de vierde verdieping. Iemand in pauze geïnteresseerd?? Roep maar, ik zit hier nog wel even.

Hello...
Is there anybody in there...
Just nod if you can hear me...
Is there anyone?

euh henk stel je niet aan er waren onwijs veel gsvers.
vanavond weer . tot zo!
doei.

Shine on you crazy diamond,
You were caught on the cross fire
of childhood and stardom,
blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter,
come on you stranger, you legend, you martyr,
and shine

Webcie, ik vind Pink Floyd super, maar zomaar lyrics plempen in een niet-muziek gerelateerd topic vind ik onzin. Doe er wat aan!