Thereza schreef: Eerst een beetje een concert houden op de gang en dan iedereen voor een brandoefening naar buiten sturen. In tentamentijd. Lekker bezig UB!

Gelukkig kwam ik hiervoor net te laat. Waren er weer plekjes vrij

smeerkees schreef: leuk was het he?

nog leuke draagsels gescoord bij de H&M?

HT schreef:
smeerkees schreef: leuk was het he?

nog leuke draagsels gescoord bij de H&M?

ik niet

Zijn er mensen in de UB die over een uur een kopje koffie met mij willen drinken? Sms me dan want ik heb geen smartphone en ik ga nu weer op de 4e zitten :)

Roorda & Veenhof zitten nu al achter een computer op de 1e verdieping te studeren als een malle. Als je op de 4e zit en je wilt pauze houden, sms dan even, dan bestaat de kans dat wij ook even naar boven komen.

UndahCovah schreef: Roorda & Veenhof zitten nu al achter een computer op de 1e verdieping te studeren als een malle. Als je op de 4e zit en je wilt pauze houden, sms dan even, dan bestaat de kans dat wij ook even naar boven komen.

Maar niet tevaak want dan worden jullie afgeleid. Lkkr bezig dames.

Ik ben altoos in voor pauze, oftewel, laat mij ook even weten wanneer enzo..

Haha, er zitten twee jongens voor mij in de UB en elke keer als er een meisje voorbij komt, wordt ze even gekeurd... Echt veel grappig dan het zo klinkt!

Jongens, ik weet dat het vrij weinig te maken heeft met een volle UB, maar is er iemand die weet hoe dat nieuwe systeem van printjes betalen werkt?

TheoSikkema

Is heel simpel, ook goed uitgelegd bij de printer op de 1e. En als je vrouw bent wil het personeel je altijd helpen.

Wie zit er ook in de UB en vindt het wel weer tjid voor pauze?

Holy crap zeg, volgens mij zit Harm ten Wolde achter de computer tegenover mij nu...

Dubbelpost en lekker belangrijk :/

Weet ik en ik verveel me.

Jeumig, wat is de ub vol...Ik heb zin in pauze, maar ik zie niemand behalve onbekenden die hier zitten... wie gaat er mee pauze houden?

Ik zit lekker achter een pc in de ub. Om 12:30 pauze houden? Super, tot dan!

Als je op een ander tijdstip gaat mij even smsen?

UndahCovah schreef: Ik zit lekker achter een pc in de ub. Om 12:30 pauze houden? Super, tot dan! Als je op een ander tijdstip gaat mij even smsen?

Ik studeer nu, wanneer pauze?

Ah, ik ben er ook. Mijn volgende pauze is maandag om half 1 waarschijnlijk.

Haha, sterkte dan..