Zo kun je toch niet leren? :wink:
Ik ben er dan helaas niet

Vandaag hoor je ook niet te studeren maar lekker een sneeuwbal te gooien.

N.B. Steendam
Renske schreef: Om half 4 vanmiddag, Christmas Carols in de UB!

En mooi ook. Buiten de jaagt de sneeuw, binnen is het behaaglijk warm en zoetgevooisde stemmen begeleiden je naar de kantine. Komt allen studeren - anders ben je niet rendabel voor de Staat.

Niek, cineast.

Nog mensen die vanavond gaan studeren in de ub?

Wat ziet mijn oog?

Een kameel voor de UB! Wat doet die daar nou?!

Protesteren tegen de plannen van minister Plasterk?

En ja hoor, het is weer gezellig in de ub. Leuke club mensen daar. Daarom wordt het tijd voor weer een activity. Zorg dat je er de komende tijd bent, want er wordt weer gecontroleerd, dmv een handtekeningensysteem.

Hebben jullie ook dat je steeds geen bereik hebt met je telefoon in de ub?

Ja, heel vervelend inderdaad. Maar verder nog steeds een goede leeromgeving hier. En de eerste handtekeningen voor de ub-activity zijn alweer gezet!

Aha, er was dus net pauze? Hoelaat is er weer?
Maureen ben je er ook al?

12.52.30 uur is er weer pauze.

*Christianne*

Octr, jij hebt toch geen internet in je hok?
Hannah: ik heb wel altijd bereik.

Jawel hoor, ik heb internet in mijn studeerkamer.

Octr schreef: 12.52.30 uur is er weer pauze.

Ik ben gezwicht voor eerder pauze. Ben er dus niet bij. Wel weer om 13u54m58s :P

Wie zit in de ub en waar en hoe laat is er pauze?

Henrieke, Ellie en ik gaan half 12 op pauze

Ik heb net een half uur gehooverd voor een plekje achter de pc, maar dan heb je ook wat.

Voor alle harde studeerders:

Om kwart voor drie pauze. HBO'ers ook welkom, die zitten ook eersterangs.

Koning Drietand

Even dit topic uit de oude doos gehaald, maar het topic kan eigenlijk direct wel weer worden afgeschaft. Zit ik eens op de vierde te studeren is er in de verre omtrek geen GSV'er te zien. Behalve Niek dan met zijn zatte Waldhoorn kop, maar daarvoor kan ik net zo goed thuis blijven natuurlijk.