N.B. Steendam

Je moet toch ergens pauze houden.... Om 02:00 zaten er 35 mensen op de 4e verdieping. Ik zeg: voor herhaling vatbaar.

Tijd voor een nieuwe shift! Zojuist luisterden een stuk of 6 doodvermoeide vensterbankbezettende studeer-en-protesteermensen naar het bericht waarin werd bedankt voor het laten slagen van deze actie, namens het personeel van de UB.

Jan Willem, Hugo en ik verdieping 4, hoelaat wil men pauze?

Wie is er morgenochtend om 10 uur al in de UB?

Let me guess; jij? Misschien kun je een inloophalfuurtje voor jezelf organiseren, trekt doorgaans veel publiek.

Barmando schreef: Wie is er morgenochtend om 10 uur al in de UB?

Ik zit er nu al een dik kwartier jammer genoeg. Ben er om tien uur ook nog wel

Yep, om 10 uur ben ik er ook weer.
Eerst even mn fiets ophalen bij de fietsenmaker.

  • bump *

AANBIEDING: UB-snoepjes

Voor de liefhebber heb ik een heerlijke zak Zachte Zomerklonten over. Bij nader onderzoek zit er in, en dat vind ik niet zo lekker. Vind jij dat wel lekker dan kun je deze zak voor graties ophalen bij hokje 329E (als het licht brandt). Wees er snel bij!

PS. %#$%$$%^$^ @ SMOG.

Paula Lunenborg

En waar is iedereen nu?

Thuis

Koning Drietand

In Zuidlaren bezig.

Ursa schreef: Bij nader onderzoek zit er in, en dat vind ik niet zo lekker.

Zoals je op Wiki kunt lezen zit pectine in de celwand van planten. Dit betekent dat je ook pectine eet als je groente of fruit eet. Ergo, als je het niet lekker vind, waarom eet je dan wel groente en fruit?

Is dat wel lekker dan?

de UB is nog best wel vol

N.B. Steendam
http://www.ishetalvrijdag.nl/

Dacht, laat ik ook eens wat post in het ubtopic.

UndahCovah schreef:
Ursa schreef: Bij nader onderzoek zit er in, en dat vind ik niet zo lekker.

Zoals je op Wiki kunt lezen zit pectine in de celwand van planten. Dit betekent dat je ook pectine eet als je groente of fruit eet. Ergo, als je het niet lekker vind, waarom eet je dan wel groente en fruit?

Je hebt helemaal, 100% gelijk Herman. Echter, het feit dat groente en/of fruit pectine bevatten, betekent niet dat ik snoepjes die voor c.a. 85% of meer uit deze stof bestaan, lekker zou moeten vinden. Gedestilleerd is dat goedje vergelijkbaar met walvistraan. Blehhh. Maar als jij dat wel lekker vindt mag je mijn 'Zonnige Zomervruchten' komen ophalen. :)

Het meisje naast mij heeft haar muziek zo hard staan, dat ik kan horen dat ze Bruno Mars luistert ...

Bruins schreef: Het meisje naast mij heeft haar muziek zo hard staan, dat ik kan horen dat ze Bruno Mars luistert ...

Heb je zin in pauze?

Zit er nog iemand in de UB die straks even pauze met mij wil houden? Dan hoef ik mijn pasta-salade niet zielig in een hoekje op te eten terwijl ik schichtig en onzeker om me heen kijk.

Ik ben er wel, maar ook echt net. Text me.