volle UB's...heeft Boerma ook zo'n last van met al die slaperige chinezen hiero

Om half 1 lunchpauze in de UB. Wie doet er mee?

Koning Drietand

Weer net gemist. Sms maar eventjes wanneer de volgende is.

BerniceSmit

Ubvriendjes, hou lekker pauze aan de bloemstraat! Doe dan ook even een onderzoekje voor me :)

Koning Drietand schreef: Weer net gemist. Sms maar eventjes wanneer de volgende is.

Morgen(middag) wordt er weer pauze gehouden. Zal ik je dan even smsen.

He leuk. Sms je mij dan ook?

Prima! Gezellig. Nog meer mensen? :)

Sanzo Panza

Ik kom na college naar de ub, zegge 3 uur

Sanzo Panza schreef: Ik kom na college naar de ub, zegge 3 uur

Idem. Supergezellig.

Herbsgarden

De gozer naast mij in de UB stinkt enorm naar zweet, maar er is nergens anders een plekje vrij dus ben ik tot zijn geur veroordeeld. Superirritant. Eigenlijk wil ik heel hard roepen: "JE STINKT!", maar dat is niet lief, dus uit ik hier mijn frustratie. Einde bericht.

Bekend fenomeen... Ik zit nu naast een jongen die nogal merkbaar terugkomt van zijn rookpauze. Na een tijdje ging hij colleges kijken met oordopjes in, waardoor hij niet doorhad hoe hard hij op zijn pepermuntjes kauwde. De hele rol is nu op, dus het geluid is over en de lucht wat beter :D

Morgen wordt de waarschijnlijk niet al te lipdub van de RuG in de UB opgenomen. Als je om 10.00 uur je meldt kan je nog meedoen.

EDIT: Eigenlijk moet iedereen gewoon naar de kerk.

Het ergste in de UB zijn mensen die constant snuiven. Die hebben dan enkele druppeltjes vloeibaar snot in hun neus dat steeds naar beden stroomt. Net voordat het uit hun neus is snuiven ze het weer naar binnen, dit proces herhaalt zich elke 10 seconden. Als je gewoon dat beetje snot je neus uit snuit dan is iedereen om je heen gelukkig...

UndahCovah schreef: Het ergste in de UB zijn mensen die constant snuiven. Die hebben dan enkele druppeltjes vloeibaar snot in hun neus dat steeds naar beden stroomt. Net voordat het uit hun neus is snuiven ze het weer naar binnen, dit proces herhaalt zich elke 10 seconden. Als je gewoon dat beetje snot je neus uit snuit dan is iedereen om je heen gelukkig...

Ja Gerjan!

Alhoewel ik vermoed dat het Kira is die dit zegt, moet ik bekennen dat ik me wel enigzins kan herkennen in de omschrijving.

Hou op mijn naam ijdel te gebruiken, ik ben onschuldig.

Sanzo Panza

En 20% van de senaat is alweer in de ub te vinden.

Hannah schreef: Bekend fenomeen... Ik zit nu naast een jongen die nogal merkbaar terugkomt van zijn rookpauze. Na een tijdje ging hij colleges kijken met oordopjes in, waardoor hij niet doorhad hoe hard hij op zijn pepermuntjes kauwde. De hele rol is nu op, dus het geluid is over en de lucht wat beter :D

Mag ik even klagen over de zweetvoeten van het meisje naast mij? Bij dezen.

Wegwezen dus. Of haar op subtiele wijze op attenderen. "Er komt een werkelijk demonische lucht van je voeten, wieberen jij!"

Gister in de UB sliep het meisje naast mij. Het was best schattig, haar hoofd ging steeds verder richting de tafel hangen, en haar ademhaling werd steeds dieper. Toen tikte ik per ongeluk met mijn flesje tegen de rand van de tafel toen ik opstond, en toen schrok ze wakker. Even later zat ze met haar duim in haar mond.