joh ik ben er ook. van 9 tot een uurtje of 2. moet daarna werken.

Herbsgarden

Ton en Marjolein schijnen ook gesignaleerd te zijn, op zoek naar donkere hoekjes en schoonmaakhokjes.

Heeft iemand vrijdag nog het engelenkoor op de trappen meegekregen? Alweer gemist...

Ik was wel in de ub vrijdag, maar waarschijnlijk had ik daarvoor naar buiten gemoeten, dus ben maar mooi achter mn computer blijven zitten. Waar ik nu trouwens ook alweer zit, maar het is al best gezellig hoor. Ik heb sowieso Eva, Rik en Hannah al gesproken.

ha, ik ben er ook maar weer... halve dag te laat, maar dat halen we vanavond maar weer in... ;)

hm, ik zit nog thuis...
Het was gister een beetje te gezellig en moest vanmorgen eerst alles nog opruimen. Maar ik ga zo die kant op.

Arnold schreef: Heeft iemand vrijdag nog het engelenkoor op de trappen meegekregen? Alweer gemist...

Vrijdag was ik hiervoor speciaal naar de UB gekomen. Van de portier begreep ik toen dat ze donderdag al waren geweest... Zo jammer!

engelenkoor maar liefst...
Heb wel die Christmas carols meegekregen, was mooi. (bedoel je dat soms?)

Alle bezemkasten waren al bezet, maar Van der Weerd was er wel en Jurjen ook, maar die is er altijd natuurlijk. De UB is echt wel oke voor kerst.

Arnold schreef: Heeft iemand vrijdag nog het engelenkoor op de trappen meegekregen? Alweer gemist...

Ja, daar hebben Renske, Gertjan, Marita, Jan-Jaap (geloof ik) en ik heerlijk van genoten. Renske heeft er zelfs een filmpje van op haar telefoon.

Hannah schreef:
Arnold schreef: Heeft iemand vrijdag nog het engelenkoor op de trappen meegekregen? Alweer gemist...

Ja, daar hebben Renske, Gertjan, Marita, Jan-Jaap (geloof ik) en ik heerlijk van genoten. Renske heeft er zelfs een filmpje van op haar telefoon.

huh?

Hmm, ik wist niet echt meer zeker wie er nou allemaal bij waren. Misschien was het dan toch Christine... Naja, whatever!

Henrique schreef: ha, ik ben er ook maar weer... halve dag te laat, maar dat halen we vanavond maar weer in... ;)

jij had een goed excuus ;). heb je die vervelende liedjes nog uit je hoofd gekregen ("The UB is alive, with the Sound of Music").

Dat kerstkoortje heb ik ook nog ff gezien op de eerste. Wel tof dat andere mensen de tijd nemen om ons te vermaken. De reactie bij het horen van de bel was overigens wel mooi; veel mensen dachten dat ze hun computer af moesten sluiten en op moesten bokken.

Ja klopt, haha, best leuk om eens door die microfoon te horen: 'dames en heren, het is nu even mooi geweest met dat studeren'.

Allemachtig! We schrijven zaterdag 3 januari en het is stampensdruk in de UB. Ik kon geen kluisje meer krijgen en mn computer heb ik onder het stof vandaan moeten toveren helemaal achter in het taalpracticumlokaal. Het doet me goed om al die mensen collectief kennis te zien vergaren, koffiepauzes te zien houden van twee uur en ze op andere manieren te zien soggen. Nog andere GSV'ers aanwezig in de kathedraal van de aardse wijsheid?

Check. Waar is het taalpracticumlokaal?

hang jij hier ook rond? zo hé. het is op de eerste verdieping, aan de rechterkant, daarna nog een keer rechts, aan het eind. Daarna kun je weer rechts. Moeilijk verhaal, zeg maar.

Aha, daarzo. Ik zit vlakbij, gezellig!
Dan zal ik nu nog even vertellen wat me gister overkwam in de ub: Het was kwart over 5 en ik zat driftig te typen toen plotseling alle stroom uitviel. Best leuk met allemaal onbekende mensen in het pikkedonker zitten. En na zo'n 5 minuten werd omgeroepen dat we allemaal het gebouw moesten verlaten. Dat gaat toch wat lastig met een paar honderd man in het donker de trappen af en je spullen uit je kluisje halen. Had ik na veel geduw en gezeur eindelijk m'n spullen te pakken en m'n jas aan, springen alle lampen weer aan. Het moet toch niet gekker worden.

Pfjuuw, vanaf 10 uur daar geweest en het werd me toch een potje druk. Zo druk heb ik het nog nooit gezien... Al zegt dat net niks, maar toch...

Sanzo Panza

graag zie ik een paarse vloedgolf in de ub.