Weet ik eindelijk de WC te vinden

Ga es wat zinnigs doen.

He weten jullie waar de zaal Oude en Kostbare werken is? Ik kan het bordje daarvan niet vinden.
Verder hoeven jullie nog maar anderhalf uur want dan is het tijd voor de seizoensaftrap in de Mofo.

Yes! Dat houdt me op de been hier. De zaal Oude en Kostbare werken is verdwenen en vervangen door de schilderijen die in de kantine hangen.

die tussen 10.00 en 12.00 uur zijn opgehangen.

Bah ik zit al een half uur nutteloos op Hyves en andere stomme sites en moet nu nog een kwartier omdat jullie in de flow zitten. Het is niet eerlijk.

Vriend Niels

Dat kwartier extra is voor mij ook overbodig. Ken jij de medaillespiegel al uit je hoofd Christine?

Nee, jij wel? Dat is pas echt triest.

Niels, ik heb ongeveer 2 uur naar je avatar gestaard en nu weet ik ineens eindelijk wat die geel/oranje dingen zijn. Klompen.
Ontopic: tot maandag in de ub, joehoe.

Ha! Ga jij hier ook zitten Minke? Leuk zeg! Het wordt steeds gezelliger hier, ik zou haast voor m'n lol naar de UB gaan.

He, ben je er al?

Ja

wat een gezelligheid zo op de vrijdagmiddag.

Vriend Niels

Het stinkt een beetje naar schuim hier.

keet schreef: Ga jij hier ook zitten Minke?

Jazekers! Eerst nog een weekend met mn neus in het zand en dan met de neus in de boeken. Bah!

Voor mij is het UB-seizoen vandaag weer begonnen. Is er nog iemand die dit jaar met goede voornemens wil starten?

Zoohee wat is het rustig in de UB. Kan het erg aanraden om hier deze week te zitten voor je tentamens. Op de vierde zitten denk ik ongeveer 20 mensen. Heel relaxed.

pff, niek heeft dinsdag nog een tentamen - ik moet er niet aan denken om nu nog te moeten studeren. wel slim natuurlijk enzo, maarja. eerst maar ff vakantie.

sterkte, Hannah!

Op zich heel relaxed zo rustig, maar ook zo saai.
Gaat er morgen nog iemand naar de UB? Ik ben het wel van plan.

ben ook wel van de partij, waarschijnlijk wel na het middaguur vanwege een borrel bij mij thuis... ;)