Skippy schreef: He luitjes, ik heb hier nog een SWITCH hub liggen. Wie is de gelukkige? Eigenaar?

eigenaar gevonden 8)

L1Rn4urAyA7aTEe

Heeft er iemand trouwens zin in een internet-shoot-em-up dit weekend (zaterdag) dan wil ik dat weleens uitproberen, lijkt me lachen. MOHAA ofzo :D

LAN-Party ATV vs. GSV

Beste gamers der GSV, afgelopen weekend was ik gast bij de LAN-party van de HBO vriendjes ATV. Er rees een idee om twee temas te gaan maken, een GSV en en ATV, en dan een ietsje meer prestigieuzere LAN-party te gaan houden. Het is de bedoeling dat er dan vooral veel 3D shoot'em up gaat worden gespeeld. Dan moet je denken aan Battlefield 1942, Call of Duty, Medal of Honor Allied Assault en dergelijke. Het is de bedoeling dat er twee teams zijn van ongeveer 8 man. Meer computer hoeven er per team niet mee te doen want anders gaat het qua ruimte niet echt lukken.

Mijn vraag is: Zijn er geinteresseerden die mee willen doen aan deze LAN-party? Het is gewoon voor de lol, maar er zit dt keer wat prestige aan vast en er wordt niet/ nauwelijks geraced.

Er kunnen natuurlijk meerdere GSV'rs meedoen, maar dan gaa we achter de 8 computers die bij de GSV horen gewoon rouleren. Is ook handig met betrekking tot de rust tussen het spelen door.

Verder denk ik dat ergens in Mei de beste tijd is om dit eventueel te doen. Ik houd ook contact met de ATV site om zo van hun kant info te verwerven over hoe en wat zij willen.

Als je interesse hebt --> meld dat ff hier in dit topic!

Infamous angel
Skippy schreef: Als je interesse hebt --> meld dat ff hier in dit topic!

JAAA! Lijkt me tof. Ik meld me bij dezen aan.

ben van de partij,...

Wanneer zijn de selectie wedstrijden (bij te veel aanmeldingen)

In eerste instantie denk ik niet dat er teveel aanmeldingen zullen zijn. Daarnaast zie ik het graag zo: we hebben iets van 8 goede computers nodig die iig medal of honor en call of duty kunnen draaien (dan kan je unreal en wolfenstein e.d. ook wel spelen) en dan een stuk of tien man die continu spelen. Dan heb je hier en daar ook nog wat pauze en kan je lekker lang doorgaan! :) Ik denk dat er vanuit de GSV wel aardig animo zal zijn voor dit onderonsje. Ik heb me ook laten vertellen door een ATV'er genaamd Jos (met een brilletje, ken zijn achternaam niet) dat hij een goede locatie heeft met veel inplugpunten en ruime (vrij lege) accomodatie voor een flink aantal computers, op deze manier kunnen we mooi in teams geplaatst worden.

Nog een verzoek van Anne Dirk van de ATV: Van Biessum moet meedoen! :twisted:

Ik probeer thomas ook mee te slepen (zonder comp) en Paul van de Valk, dan zijn we vrij zwaar in de goede spelers lijkt me. Jan is ook wel lekker fanatiek ;) en Henk ook. Lijkt me een mooi team als begin zo. 8)

Het idee lijkt me leuk. Qua tijden moet ik natuurlijk nog kijken.

Infamous angel
Skippy schreef: Nog een verzoek van Anne Dirk van de ATV: Van Biessum moet meedoen! :twisted: Ik probeer thomas ook mee te slepen (zonder comp) en Paul van de Valk, dan zijn we vrij zwaar in de goede spelers lijkt me. Jan is ook wel lekker fanatiek ;) en Henk ook. Lijkt me een mooi team als begin zo. 8)

Als je een sterk team neer wil zetten, dan moet je Keller ook meenemen lijkt me.

wil evt. ook wel een kijkje in de keuken van de hedendaagse spelletjes nemen... :wink: 't is toch nog steeds gewoon je tegenstander neerschieten :roll:

Ps. speelt er inmiddels al iemand America's Army ??

oeh, hbo-ers raggen. altijd al n keer willen doen... :rambo: :freak3:

k doe mee

Frits schreef: Ps. speelt er inmiddels al iemand America's Army ??

Aanradertje idd, leuk spelletje

Lennert schreef: [..] Aanradertje idd, leuk spelletje

Wanneer ben je een keer online en onder welke naam.....??

L1Rn4urAyA7aTEe

Voor HBO'ers neerschieten mag altijd mijn computer gebruikt worden. De gangbare spellen staan er wel op... :wink:

Ingûh schreef: Voor HBO'ers neerschieten mag altijd mijn computer gebruikt worden. De gangbare spellen staan er wel op... :wink:

pas ff op je woorden he Inge, je weet niet eens tegen hoeveel HBO'ers je het hebt!!

L1Rn4urAyA7aTEe

Hoezo dat nou weer? :?

PS: Ik heb wel zin in internetgamen, laatst MOHAA gedaan via internet met een paar GSV'ers en dat was wel lachen.

K'heb net een nieuwe pc die ik wel even op dat HBO gespuis wil uitproberen. :twisted:

Kijk je uit met wat je zegt woutertje anders moet ik je even vaderlijk vermanen/tuchtigen...

Nog mensen die Wolfenstein Enemy Terrority spelen?
Zou wel tof zijn om een x online te spelen met GSV'ers

wanneer ben je online dan willem?

Iceman schreef: [..] Als je een sterk team neer wil zetten, dan moet je Keller ook meenemen lijkt me.

Beetje late reactie. Ik ben het er helemaal mee eens! :wink: