Begin dinsdagavond gewoon. Over dag een beetje klaarzetten en na het eten is iedereen welkom! Anders kun je er ook aan denken om het van woensdag op donderdag te doen. Dan ben je in ieder geval fit. En later op de avond kun je ff op soos langswippen!

It doesn't matter 2 me, vorige keer deden we het van di-wo.
Overigens Paulus kan die hele week niet i.v.m. zijn rooster.. tja niet iedereen kan je blij maken.. :(

Pieter schreef: It doesn't matter 2 me, vorige keer deden we het van di-wo. Overigens Paulus kan die hele week niet i.v.m. zijn rooster.. tja niet iedereen kan je blij maken.. :(

Er komen vast nog wel meer LAN-party's. Althans dat hoop ik, want ik ga ook een nieuwe computer kopen en dan wil ik zeker wel mee gaan doen als de ruimte daarvoor is.

Infamous angel

Mij is het best als het in die week wordt gehouden. Dinsdag op woensdag, of iets anders. Ik ben in ieder geval van de party. Worden er ook weer stuurtjes meegenomen door zo veel mogelijk mensen? Echt heel tof!
:iroc-dragster:

Jaja.. dat novitiaat activiteitje dat wordt wel wat in die toplokatie op de Parel... :)

Maar voor de strategy-fans (waar helaas minder tijd voor is op een LAN-party) is het ook misschien weer ff eens thof een dagje aftespreken.. Laatst ook al een 24 uurs essietje gehad. En dan uiteraard maar 1 spel: CIV3 in the multiplayer mode: simultaneous! Animo? :D

Dat is een goed idee, eventjes in rust een spelletje civ3. En als het rustig is wil ik mijn huis wel beschikbaar stellen.
Zullen we gelijk maar een datum prikken?
Volgende week maandag op dinsdag (7 en 8 juli)??

oef oef beter kan niet... ik ben v/d partij, jij hebt ook vervoer? want de kast mee achter op de fiets, dat is niet alles kan ik je wel vertellen...

Er moet wel wat te regelen zijn (heb een auto beschikbaar).

Mooi, want waarschijnlijk mag je daar je PC instoppen en deze kant opkomen, Zielman had ook wel interesse. (maar jij hebt evt. ook een PC reserve als die van Hans het eventueel niet aan kan?)

Ik heb geen reserve pc die civ3 aankan.

Tja pieter is wel een idee, alleen wordt het voor mij dan wel maandag avond. En het vervoer is voor mij ook een probleem. ik kan de kast nog wel mee krijgen alleen een beeldscherm word lastig. dus als die niet aanwezig is, kan die dan ook met de auto? :?:
moet dan trouwens ook weer even flink oefenen met civ3. het is al weer een poosje geleden.

Ik denk dat we nu zo met 5 deelnemers inmiddels vol zitten. 't is nog ff checken wanneer we beginnen.
Wat zeg ik.. 6..

Volgens mij trekt de mijne het ook wel. Als ik gehaald wordt ben ik ook van de partij ;).

Skippy schreef: Volgens mij trekt de mijne het ook wel. Als ik gehaald wordt ben ik ook van de partij ;).

Luilak!!! Heb je niet iets beters te doen??? Schoonmaken of zo :wink:

Hanke schreef: Tja pieter is wel een idee, alleen wordt het voor mij dan wel maandag avond. En het vervoer is voor mij ook een probleem. ik kan de kast nog wel mee krijgen alleen een beeldscherm word lastig. dus als die niet aanwezig is, kan die dan ook met de auto? :?: moet dan trouwens ook weer even flink oefenen met civ3. het is al weer een poosje geleden.

Een beeldscherm hebben we hier wel voor je, je mist alleen dan wel de groene kleur :roll: Dus neem alleen je kast + netwerkkabels + muis mee!

Komt er nog een lan/van-party tijdens de 1e novitaatsweek?

Wat mij betreft wel,....

Parel 92 staat weer open voor gamers,.... op dinsdag 12 augustus staat de tent open tegen het eind van de middag. Dat lijkt me verstandig. Dan kan iedereen lekker uitslapen. Vergeet niet even te melden bij de gastheren wie er komt en wie niet. Neem vooral veel kabeltjes mee en verlengsnoeren. Desnoods gaan we de buren ook nog benaderen voor ruimte,... alhoewel ik denk dat we aan een adres genoeg hebben. Over drank e.d. moet er wat afgesproken worden tussen de gamers.

ikzelf moet dinsdagmorgen op keuring vor Pharma Bio Research,.. ben net terug van een onderzoek en moet dan nagekeurd worden. Dus einde van de middag lijkt me perfect, die dinsdag althans.

Dus schroom niet en meld je aan!!!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wil ook wel een keertje meedoen, maar ik weet niet precies wat ik allemaal nodig heb. Ik heb geen netwerkkabels thuis, maar als het goed is wel een netwerkadapter on board...

Je moet een netwerkkaart in je comp hebben en je snelheid moet een beetje voldoende zijn voor bepaalde spellen: Soldier of fortune,.. return to castle wolfenstein e.d. nu weet ik ook dat jij er geen houdt van snapt wat ik nu allemaal brul. Misschhien is het handig om ff iemand nar je systeem te laten kijken of je de nodige dingen in huis hebt voor de LAN-party??

Biezema schreef: Komt er nog een lan/van-party tijdens de 1e novitaatsweek?

dat vroeg ik m ook al af. dan hoop k namelijk n nieuwe pc binnengetikt t hebben >>> werd wel s tijd...