volgens mij heeft niemand uit het Oranjehuys gezegd dat hier een lanparty ging komen... Hooguit een wolfenstein weekendje (dat is de overtreffende trap van lanparty) maar dat zit er voorlopig nog niet in, gezien de Oranjehuys-agenda.)

Afhankelijk van de hoeveelheid personen die meedoen, is de Topaas 48 ook een optie. 3 kamers sowieso ter beschikking. Maar een datum is eerst wel handig.

Kunnen jou buren wel tegen de herrie van een LAN-Party?

Hier op de parel zijn in diverse editites gemiddeld rond de 12 computers aangesloten op een netwerk. Het maximum was 16 met 12 in de woonkamer en 4 in de keuken...

N.B. Steendam

Als iemand nog een pc over heeft wil ik eventueel ook wel meedoen. Ik denk niet dat mijn laptop al die hi-tech spellen trekt.

is er misschien al een idee over de spellen die gespeeld gaan worden? dan kan ik vast even kijken welke ik nog moet regelen

Die spellen kun je op het weekend zelf wel overnemen, dat is geen probleem.

inderdaad, duurt maar een paar minuten dat kopieren, en iedereen moet toch vaak dezelfde versie hebben.

Koning Drietand

Ik voel er ook wel wat voor om mee te doen. Maar als er even een weekend wordt geprikt dan weet ik zeker of ik wel of niet mee kan doen. Ik heb een goede computer, hij staat alleen wel aan de andere kant van de stad in Oosterpoort.

Jo leute, ik zat er met Rob over na te denken om het op de parel 92 te doen in het weekend tussen kerst en oud en nieuw. Echter, we hebben rekening te houden met een derde (niet meespelende) huisgenoot die pas in het nieuwe jaar vertrekt.

Wanneer we die dagen willen spelen, moet het op een andere locatie. Misschien is er een mogelijkheid om het later nog te proberen bij ons... maar daarvoor is geen garantie.

Zijn er nog mensen die willen? En waar kan het eventueel?

Hmm ik ben ook wel in voor een LAN-Party, ik neem aan dat jullie niet allemaal jullie PCs naar Kolham willen sjouwen dus hier is niet echt een optie..

als er gecee-est wordt ben ik er wel een avondje bij, anders vast ook wel.

Ook ik heb wel zin in een potje Amicaal Knallen....
Heel misschien is de Topaasstraat wel beschikbaar, maar ik kan geen garanties geven.

Is toch wel handig als we een locatie kunnen vinden ;)

Je kan het eventueel op soos doen.. mar dan moetje wel een eind karren nar vinkhoezen als je wilt slapen... of je moet een van de bovenburen regelen of de senaatskamer...

Of een luchtbed. Zal niet de eerste keer zijn dat er mensen op soos blijven slapen.

Lijkt julie van 2-4 januari geen goede datum voor een LAN-party?

Rob had aangeduid dat hun parelflatje 'eventueel' beschikbaar zou zijn in de kerstvakantie. Is hun huis beschikbaar, kan het op die datum?

ehm... ik woon daarzoot... heb een pagina terug gezegd dat het niet kan ivm een extra huisgenoot en na 1 januari moet ik weer werken... Dus dat gaat helaas niet lukken op de parrel 92.

Ik zie misschien wel mogelijkheden op de Topaas 48, even overleggen met huisgenoten....

YĆ©hes! dat is ook nog eens korter lopen!