Vooral mijnenveger.

Zolang het niet weer een driedaagse Call of Duty weekend wordt dan vind ik alles prima.

Als ik kom worder sowieso Counter-Strike gespeeld (1.6 wel te verstaan en niet het heidense Source).

Ik denk dat het vooral Counter-Strike en COD2 word. Ik hoorde in het Oranjehuys al mensen praten over Wolfenstein.

Daarnaast kun je altijd games proberen in te voeren. Er zijn LAN's geweest dat ik uren achter elkaar Flatout 2 heb gespeeld of Age of Empires 2, terwijl ik op andere LAN's die spellen helemaal niet gespeeld heb. Het ligt er maar net aan wat in de smaak valt.

Ik ben er ook wel weer bij.... ergens ni dewintermaanden.... dan is er toch winterstop!
Call of Duty 2 moet gespeeld worden en voor de andere fanatiekelingen ook CS uiteraard. Verder kunnen we iets doen met racen en weet ik nog wat!

En playstations mee voor Fifa! ;)

en natuurlijk een hele hoop UT

verder introduceren Snurf en ik het nobele spel 1337-sk337 (of hoe je het ook schrijft)

Als je een leuk spel denkt te hebben moet je gewoon zorgen dat je het kan sharen op de LAN party zelf, dan kan je het altijd proberen ;), TrackMania Nations is ook wel een leuk spelletje voor tussendoor...

Zin in!

Half Life deathmatch (1 of 2) is ook altijd leuk. Totale chaos.

Nou dan moeten we maar eens beginnen met organiseren, er is genoeg animo!

Rob bood aan dat het bij hem kan, het Oranjehuys kan het misschien ook.

Waar gaan we het dus houden en wanneer?

Doe maar bij Rob.

maakt mij niet uit, maar bij rob was vorig jaar wel goed te doen.

En het is dichterbij :P

niet zo miepen jongens.. ben er eerlijkg ezegd voor dat het juist een keer NIET hier is!
Ik heb een auto tot mijn beschikking en kan dus wel wat pc's verschuiven daarheen...

Oranjehuys kan prima volgens mij!

Snurf schreef: Rob bood aan dat het bij hem kan

Slim bedacht snurf, maar ik vertelde alleen dat het al eens bij mij is geweest.

lijkt me ook leuk om mee te doen met een LAN party, kben benieuwd !

Infamous angel

Natuurlijk probeer ook ik van de partij te zijn. MOH of CoD2 op een LAN-feesje zijn onvergetelijk. Battlefield 2 lijkt me trouwens ook leuk om te doen.

Ja top idee inderdaad.

Gister samen met Feddema, C.A en Roel van der Sloot een mini-lan gehouden, eerst UT, maar dat was iets te panisch voor iedereen behalve Chris, dus toen zijn we naar Wolfenstein gegaan, wat goed beviel.

Bij deze wil ik Wolfenstein dus voorstellen als een mogelijke kandidaat.

Gaan we al over tot het roepen van mogelijke data?

ik heb wel oren naar het weekend van 22 december... en dan vrijdagmiddag op tijd beginnen...

Dan pas? Het mag van mij wel eerder.

Tja gezien alle regio- en bk-weekendjes word dat een lastig verhaal denk ik

en dan is er ook winterstop bij het voetbal... anders mis je weer een halve zaterdag!

Ja dat klopt. Nou moeten er alleen nog mensen uit het Oranjehuys hier gaan posten om te zeggen dat het wel bij hun kan .. :)