Ik heb 2 en 3 jan. al andere LAN ;)

ATV gaat lannen, en ze schijnen tegenstanders te zoeken:

Klik voor het filmpje en topic. (ik hoorde het woord 'GSV slayer' al vallen)

Doe UT, wij zetten onze joker in (ARRRRNNNNOOOOOOLDDDDDDDD). Die jongen zie je niet eens, ik in ieder geval niet. Helaas kan ik 2-4 niet, had zeker de CoD uitdaging aangenomen anders.

oehoe... ik voel mijn handjes al jeuken... :)

Dankzij de laksheid van C.A. heb ik me maar opgegeven voor deze LAN! Ga je ook Skippy?

jop.. ik moet wel werken.. mar ik ben des avonds zeker van de partij!! heb emerdere jaren meegedaan... Gerrit velvis komt ook wel emespelen,... maar hij heeft geen ideale pc...

Aah gezellig! We moeten wel de GSV vs ATV battle aangaan!

Wie weet ben ik wel zo gek om een dag langs komen.. moet er wel CS worden gespeeld, in CoD heb ik geen trek.

Uit ervaring weet ik dat er vrij veel CoD gespeeld wordt... we hebben ook nog PC's nodig mensen... Ik neem de mijne iig mee.

klinkt erg aantrekkelijk, lekker dicht bij huis, ik heb de tijd, gezellig doen met ATV'ers.

Snurf is minstens even goed met UT als ik trouwens...

met cs kom ik ook nog wel even joinen. en iedereen heeft een ideale pc voor CS 1.6

klopt. Ik heb CS 1.6 non-steam dus iedereen kan ook meedoen!

Wie komt er met de computer op de Lan-Party?
Ik ga nog ff een belletje doen naar de organisator. Dan krijg ik ook de juiste info van het aantal plekken e.d.

Vooralsnog zijn we met drie a vier GSV'ers die actief meedoen:

  1. Gerrit (komt gewoon langs)
  2. Chris Arnold
  3. Herman Veenhof
  4. Ondergetekende

Ik ben er met pc en elke avond wel aanwezig :) en ik vertrek na het eten vanavond.

Goedemiddag iedereen,

Ik heb contact gehad met Adriaan Kwant van de ATV. Bij hem thuis zal de LANparty plaatsvinden. Als je mee wilt doen - wat ik je overigens erg kan aanraden - is het handig, zo niet noodzakelijk om je even op te geven bij Adriaan. Hij meldde mij dat er nog maar 1 GSV'er zich bij hem heeft opgegeven, en met slchts 1 GSV'ers kan deze verrenigingsstrijd natuurlijk niet doorgaan. Geef je dus direct even op en geef dan ook aan of je een geschikte computer hebt. Het leuke is namelijk dat er vervoer is voor je computer (en voor jezelf als je aandringt). Opgeven kan via adriaankwant@gmail.com of 0641861686.

Ik heb Adriaan net egbeld: ik haal Marnix, Herman en Chris zijn pc op en die breng ik tussen half acht en acht uur nar de aqua 811. Totaal 4 pc's dus.

In totaal zijn er zometeen tegen de 10 pc's aanwezig heb ik vernomen.

Is er iemand die de orginele cd van Age of Empires 2 heeft?

wil je het over internet spelen :P

Inderdaad, maar eerst weer even single player om te oefenen. Ik had een illigale versie maar die doet het niet meer.

och och och, stoute fop

je kan met een illegale ook over internet spelen, moet je the all-seeing eye gebruiken.