heb geen laptop , maar zou best mijn pc kunnen versjouwen denk ik. Goed idee :)

Als er een garantie komt voor CoD en we minimaal een uurtje of wijden aan de game der online games (cs1.6), ben ik er zeker een dagdeel bij. Vanwege voetbal weet ik niet of het gaat lukken rolf z'n broer z'n pc mee te nemen, maar wie weet. Fifa is wmb ook wel een optie.

Golden Axe is trouwens een must, heb ik wel op mn pc.

Iets anders kleins en briljants: dogfighter. Vlieg/schietspelletje wat op elke pc draait, en te vermakelijk is. Ik heb trouwens geen laptop.

ik ben erbij en tevens in het bezit van een laptop. leuk idee, goed verhaal!

yehes, dan hebben we nu:

Sowieso:

Herman
Michel
Rolf z'n Broer
Gerrit
Elsa
Havingay
Siebrand
HenQ
Chris A
Richard
Fop
Armando (waarschijnlijk)
Arend (waarschijnlijk)
HT

De volgende mensen mis ik dan nog:

Yntse
Zwier
Martijn
Ilja
Marita
Dirk

't Zou zomaar kunnen dat ik ook nog even langskom...klinkt erg goed!

Misschien ik ook wel...

Hmm, ik had over het hoofd gezien dat het aankomende vrijdag goede vrijdag is. Daarom zal de LAN niet doorgaan. De LAN komt er wel degelijk, ik ga bezig om een nieuwe datum te prikken. Stay tuned!

ja, doen! ik weet ook niet of ik het paasevangelie en lanparties vruchtbaar met elkaar kan combineren.

AssessorJoost
UndahCovah schreef: yehes, dan hebben we nu: Sowieso: Herman Michel Rolf z'n Broer Gerrit Elsa Havingay Siebrand HenQ Chris A Richard Fop Armando (waarschijnlijk) Arend (waarschijnlijk) HT Dik (mits ik die datum kan natuurlijk) De volgende mensen mis ik dan nog: Yntse Zwier Martijn Ilja Marita Dirk

Hey mensen, ff tussendoor. Ik ben sinds kort de eigenaar van het briljante spel Battlefield Bad Company 2 en was benieuwd of er ook GSV'ers zijn die dit (fanatiek) online spelen?

Ik heb er wel de beschikking over en speel het ook wel eens, maar 'eigenaar' ben ik niet helemaal, daarom ben ik vooralsnog lekker offline gebleven. Maar jij met je dikke salaris wil vast wel even sponsoren zodat je wat online tegenstand kunt krijgen.

Iemand zin in een LAN-party te doen in de kerstvakantie?!

ben ik bij als ik kan op die datum :)

Klinkt enigszins verleidelijk...

Yeah! LAN-party! Ik ben dabei! Wie bied zijn huis aan? Bij voorkeur ergens tussen 27 en 30 december. Lekker Pudge Wars doen: HOEKER UM!

haha, cool! Mag ik mee doen?

Civilization V!

Mooi spel, enorm k*t voor LAN-party!

@ Hurmy (Undacovah): Locaties zijn algemeen bekend k*t om te krijgen. Ik zeg: doe het lekker op soos! Tegenwoordig heeft idereen een plat schermpie.... de kast ff inpakken met een of ander isolatiemateriaal, allemaal op de fiets naar soos!

Lekker kansloos COD 2 en BF BC 2 spelen... yeah!

Ik weet anders nog wel een Briljante locatie...

Laten we lekker twee dagen doen ipv één, voor een echt vieze LAN party. Of anders iig door tot 06:00 met trays Bullit/Golden Power.