De post boven de mijne is van dinsdag 8 januari 2008, het is nu inderdaad 2 jaar geleden dat de laatste LAN party is gehouden op de GSV. Dit doet mij veel verdriet. Gelukkig gloort er hoop. Een paar weken terug is er een kleinschalig LANpartietje gehouden bij Zwier thuis, hier waren slechts 5 computers aanwezig. Zwier, Yntse, Marita, Dirk en Ilja hebben er toch een toffe tijd gehad.

Even voor de n00bs onder u, LAN staat voor Local Area Network. Op een LAN-party koppel je computers aan elkaar op een netwerk en ga je spelletjes doen tegen elkaar via datzelfde netwerk.

Nu is het mijn plan om binnenkort een heuse GSV LAN-party te organiseren. Van 2 t/m 3 april zal deze LAN-party plaatsvinden bij mij thuis, in de Aqua 475. Het is de bedoeling dat het een laagdrempellige LAN-party wordt. We gaan niet een hele nacht lang Call of Duty Modern Warfare spelen maar eerder laagdrempelige spellen waarvoor de systeemeisen niet hoog liggen. Denk aan GTA 2, Counter-Strike 1.6, Half-Life, Age of Empires II en dat soort spellen. Ook zullen we op christelijke tijden spelen, dus savonds maar tot een uur of 1/2 en dan gewoon lekker tukken de volgende dag weer verder.

Het mooie aan dit verhaal is dat bij ons thuis een draadloos netwerk is. Je kunt dus gewoon binnen komen lopen met je laptop onder je arm en gewoon even een paar uur mee doen, of meer, als je dat wilt.

Er is bij mij thuis plek voor ongeveer 5 of 6 gewone pc's en iedereen met een laptop kan op de bank of op het bed, of desnoods op de grond, zitten. In totaal is er dus wel plek voor een man of 12.

Geef je op in dit topic! Ik neem aan dat Yntse, Zwier, Ilja, Dirk, Marita, Chris, Richard, Arend, Martijn, HenQ, Siebrand en Rolf z'n Broer hier sowieso bij zijn?

Wil er best bij zijn, als iemand (arend) dan mijn pctje komt ophalen en naar vinkytown brengt.
cs1.6 wordt wel een beetje unbalanced, misschien beter UT?

Als Battlefield 1942 en Call of Duty (2) ook nog worden gespeeld ben ik binnen.

edit: UT lust ik ook wel.

Mooi, daar ben ik bij. In het verleden heb ik wel eens meegedaan aan een ATV lanparty en er passen sowieso 12 pc's in de grote kamer van de aqua. Kwestie van kratten en deuren.

GTA2 , ik ben erbij.

Hm, sommige mensen zeggen dat mijn PC niet heel briljant meer is. Ik wil best langskomen om GTA2 te doen, ben ook nog wel voor W3TFT of StarCraft.

Goed bezig Herman, bij deze meld ik me ook aan.
Speciaal voor Harm gaan we ook een MS-DOS spelletje doen.

Gaaf. Ik doe mee!

Coel, dan neem ik gwoon m'n laptopje mee, scheelt weer 'n hoop sjouwen.

Ik denk er nog overna.. Ik wil best meedoen maar moet zaterdag werken

Mooi! Ook als je geen pc hebt en gewoon even wilt komen kijken ben je welkom, je kunt waarschijnlijk zelfs wel even een potje meespelen op de pc van iemand anders!

Fop schreef: Goed bezig Herman, bij deze meld ik me ook aan. Speciaal voor Harm gaan we ook een MS-DOS spelletje doen.

Ja! Doe maar Kyrandia of Keen 4!

Ursa schreef:
Fop schreef: Goed bezig Herman, bij deze meld ik me ook aan. Speciaal voor Harm gaan we ook een MS-DOS spelletje doen.

Ja! Doe maar Kyrandia of Keen 4!

Golden Axe natuurlijk.. ik ben de dwerg, imo.

The Lost Vikings? Die had ik altijd op z'n Gameboy emulator :P

UndahCovah schreef: Ik neem aan dat Chris hier sowieso bij is?

The Terminator is er uiteraard bij met Achtung die Kurve op m'n pc.

ik ga er ook bij zijn, waarschijnlijk..!

Ok, de volgende mensen komen tot nu toe:

Herman
Michel
Rolf z'n Broer
Gerrit
Elsa
Havingay
Siebrand
HenQ
Chris A
Richard
Fop
Armando (misschien)
De volgende mensen mis ik dan nog:

Arend
Yntse
Zwier
Martijn
Ilja
Marita
Dirk

En natuurlijk al die ander mensen die best wel zin hebben om even een dagje te gamen of een middagje.

We gaan waarschijnlijk wel UT doen (Capture the flag! Lava giant, facing worlds!) en misschien ook wel Battlefield 1942. Call of Duty 1 of 2 moet ook wel lukken.

Haha, leuk idee! Ik heb helaas geen laptop...

Ik kom ook wel ff langswippen :)

lijkt mij ook erg tof, maar m'n laptop kan 't waarschijnlijk niet aan ;)