Vergeet Red Alert II en Age of Empires niet!
Ik heb ook nog Quake II liggen!

Pudge wars is voor nerds, en civilization al helemaal. CoD daarentegen is wel dikke prima, en ik heb nog niemand CS 1.6 horen zeggen..
Verder had Gerrit z'n woonkamer bij de vorige lan-party al als locatie aangeboden, mag hij nu mooi waarmaken..

(misschien ben ik er wel eventjes bij)

Beetje jammer dat ik het nogal druk heb. Een LAN aan de Briljant is prima, maar dan vanaf februari.

Sticky?

Verwacht de hele webcie bij de LAN.. overigens, meisjes/vrouwen mogen ook komen he

Wat leuk zeg.

wolfenstein enemy territory

CS 1.6!!!!! awp_l337sk337beta natuurlijk en scoutzknifez!

ik heb al een andere LAN-party in de planning staan, helaas.

Alleen als er CoD wordt gedaan doe ik mee! Andere spellen zijn sowieso kut!

Barmando schreef: wolfenstein enemy territory

Dit natuurlijk ook prima, helemaal aangezien deze legaal gratis te krijgen is.... Kan iedereen mooi even oefenen! :)

smeerkees schreef: ik heb al een andere LAN-party in de planning staan, helaas.

:O de hele kerstvakantie?! Dr is hier iig nog geen datum :P

Verder natuurlijk Jack Jazz Rabbit 2, ook gratis te downloaden.

En UT04 (was dat al gezegt?),
Mario kart64 is ook wel te fiksen (ja ik heb een N64)

In vind het leuk. totaal geen ervaren gamer, maar ik kan bullits wegtikken als een werkelijke übernerd. Het mag wel bij ons wat mij betreft, we hebben zweefinternet. Dinsdag 1e week van de kvk?

Ik kan dan wel! Overigens is zweefinternet misschien niet ideaal als er 12 pc aan trekken. Mja, dat zien we dan wel. Ik heb wel een hub voor 8 PC's. En stekkerdozen.

En ervaring krijg je vanzelf ;) zeker als we Pudgewars gaan doen.. of CS met WC3 mod..

Rolv schreef:
smeerkees schreef: ik heb al een andere LAN-party in de planning staan, helaas.

:O de hele kerstvakantie?! Dr is hier iig nog geen datum :P

haha nee, maar ik heb geen zin in twee LAN-parties in 1 vakantie :P moet ook nog studeren enzo :(

Rolv schreef: Mario kart64 is ook wel te fiksen (ja ik heb een N64)

Ha mijn huisgenootje heeft ook een N64 met Mario Kart (en Star Wars Racer). Vet cool is dat.

Cool.. was helemaal fan van Star Wars Racer vroeger (alleen wel op de pc).

En misschien is het ook wel te veel van goede, 2 LAN party's.. wellicht heb je anders ook kans op een caffeine/taurine overdosis, dat moet je niet hebben.

ok hoe staat het er voor, ht/chris kan het morgen nog steeds bij jullie?

en wie komen er dan? ik ben dabei:

  1. rolv aka 'rietje brouwer'
Rolv schreef: ok hoe staat het er voor, ht/chris kan het morgen nog steeds bij jullie? en wie komen er dan? ik ben dabei: 1. rolv aka 'rietje brouwer' 2. Arend aka 'nol brouwer'
Rolv schreef: Sticky? Verwacht de hele webcie bij de LAN.. overigens, meisjes/vrouwen mogen ook komen he

Als we nou nog een keer DOA 3 gaan spelen Rolv, dan doe ik mee :P

Dinsdag eerste week van de kerstvakantie, dat was vorige week... Morgen kan sowieso niet bij mij want dan ben ik er niet. Waarom geen nieuwjaarslan? Lekker brak mensen fraggen, geweldig!

hmm burgers hebben andere ideen denk ik bij de eerste week van de kerst vakantie.. nieuw jaarsLAN vind ik ook prima, of de 30e