Ja lachen. Jammer voor je dat er waarschijnlijk heel weinig CS wordt gespeeld.

Kan je ook een beetje scoutzknivez Herman?

ik speel al ruim 5 jaar cs, skoutzknivez kan ik inderdaad :).

Jullie spelen dus weinig cs op de GSV, dan zou ik je maar vast voorbereiden, als ik kom dan komt daar zeer zeker verandering in :)

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt, maar als je nog net zo verslaafd bent als Jeroen kun je je pc beter in Ede laten, want dan komt er nooit meer wat van studeren!

haha :) nee ik ben niet verslaafd aan welke spel dan ook (misschien blobby volley ;)). Maar aangezien je Jeroen ook al kent wil ik graag wel weten wie jij bent, en of ik je uberhaupt ken.

ahum.. speelden. Dr is vorige week door de laatste cser besloten om ook te stoppen in ruim voor een gratis avondje soos. Gezien dat jij het ook al vijf jaar hebt gespeeld snap jij de verslavende effecten denk ik wel.

Snurf schreef: haha :) nee ik ben niet verslaafd aan welke spel dan ook (misschien blobby volley ;)). Maar aangezien je Jeroen ook al kent wil ik graag wel weten wie jij bent, en of ik je uberhaupt ken.

He Herman, Rob is de broer van Jeroen :D

L1Rn4urAyA7aTEe
paulvdv schreef:
Skippy schreef: spread the news... ik zou graag veel mensen ontvangen dat weekend!

The news has spreaded....

... naar Enschede.

Als je het goed is hoef ik die periode niet te werken. Denk dus dat ik nog wel eventjes langskom.

hahaha :lol:

Je gaat toch niet echt met je computerzut achter in de auto helemaal naar Groningen voor een LAN-party? :shock:

Anders moet je maar eens nadenken over een gratis consult van mij :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe
rolv schreef: Er moet toch wel minimaal 1 dame komen hoor, dr zijn toch wel gamende vrouwen op de GSV? Niet dat we de sims multiplayer gaan spelen ofzo, maar enig schoon mag er wel zijn!

Ik ben niet schoon, wel een gamende vrouw zonder Sims op haar PC, maar geen GSV'er... Behoor dus niet tot de doelgroep (ben te oud denk ik) :P

Maar heb wel wat first person shooters op mijn PC staan. (Call of Duty en Medal of Honor). Als amice van der Valk toch zo gek is om langs te komen, mag-ie mijn computer wel ontvoeren, 'k weet alleen niet of ie nog up-to date is voor andere spellen...

paulvdv schreef: oei oei, ook ik moet me afmelden. Sorry jongens. Maar toch veel plezier gewenst.

you know it isn´t so inguh, maar jij jij vast ook wel meedoen

L1Rn4urAyA7aTEe

Ah, die had ik niet gezien. :D Wel jammer, nou hopen dat ik de verleiding kan weerstaan om thuis niet stiekem spelletjes op mijn computer te doen, ipv aan het werk te gaan... Misschien moet dat Civ3 een keer verwijderd worden... :roll:

Maar misschien dat amice Van der Valk zich nog bedenkt als hij weet dattie andere mensen enorm kan helpen door a) zijn aanwezigheid op de LAN-party en b) door medeneming van andervrouws computer de eigenaar ervan ertoe kan zetten toch door te werken.... ;)

Ikke kom niet, nee dank je. Bovendien, werd er naar een dame gevraagd of naar vrouwelijk schoon. Ik val niet in beide categorieën. :P Heb vroeger weleens meegegamed, maar ik heb toch een wat andere mentaliteit dan de heren, vrees ik. Ik vind het gewoon lollig, de rest zit bloedserieus tactisch mensen neer te schieten. Vinnik niks aan.

Gewoon MOHAA doen met rocketlaunchers is veel leukerder, vooral als je al 10 bier op hebt :lol: Misschien een idee voor een toekomstige oranjeborrôl. Al weet ik niet of de PC van ama Veenstra MOHAA leuk vindt... :roll:

oranje speelt MOHAA niet maar wel WOEHAA!

is er verder iemand die me morgen wil helpen met het verslepen van mijn pc? tis niet veel werk (flas screen rulez) maar in mijn eentje gaat het niet werken. verder ben ik overal voor in ;)

Vanavond gaat het dan eindelijk toch echt gebeuren, weer een echte lan-party. De eerste na twee jaar GSV, gekker moet het niet worden. Maar dat wordt het dit weekend wel, dus heb je toch niets te doen, kom gewoon er is genoeg plek in de parel 92.

tjonge jonge... unestra plant haar activiteiten ook wel poep zeg

Jetzt geht loooss!

Elkaar lekker aan het uitmoorden?

L1Rn4urAyA7aTEe

Dat zie je verkeerd: er wordt niet gemoord, er veranderen alleen her en der wat pixels op 't scherm ;)

donders... zit je daar met je goede gedrag... beetje gamen om half zeven in de morgen...

Tering wat een nerds hier zeg.

:iamwithstupid: :newbie:

Skippy schreef: :iamwithstupid: :newbie:

idd