ik zeg halfnegen

prima weest welkom.. misschien doet er nog een verloren atv- er mee... kan je die ook afknallen ;)

alweer bijna uit de lijst geknald... dus weer onder de aanbracht brengen die hap!

We hebben nog plekken over dames en heren!! Volgende week vrijdag gaat het festijn los!

Er moet toch wel minimaal 1 dame komen hoor, dr zijn toch wel gamende vrouwen op de GSV? Niet dat we de sims multiplayer gaan spelen ofzo, maar enig schoon mag er wel zijn!

jaja, en vervolgens helemaal overhoop knallen! Smeerlap.

nee hoor, om de chips en bierflesjes op te ruimen.. als dank voor het helpen bij de div spellen.

(voorbehoud)

ik geloof dat ik me afmeld

ja

dat doe ik

Prince schreef: (voorbehoud) ik geloof dat ik me afmeld ja dat doe ik

sukkel!!!! je gaat wat missen....

wat een afhaker.. is er al een auto voor mijn pc?

hoe kan je nou missen zonder te schieten...

oei oei, ook ik moet me afmelden. Sorry jongens.
Maar toch veel plezier gewenst.

jammuhr!! heb ook al de atv uitgenodigd... en wie weet doen er een paar van mee.

ff ee update voor de gamende mensen:

  1. Rob Bügel
  2. Sipko-Jan van der Vinne
  3. Rolf de Boer
  4. Eef Jan van Benthem
  5. Peter van de Zwaag
  6. Wouter Neef
  7. Menno Tol (niet te vergeten!)

Mensen... we meoten meer gamende zielen hebben!! hoe mer mense die je neer kan schieten hoe beter!

in tussen heb ik ook ATV'ers gevraagd om de zaal volt e krijgen en het is altijd leuk om wat rivaliserende mensen neer te knallen!

Verder zijn we nog op zoek naar een auto die we een middagje kunnen gebruiken om mensen buiten vinkhuizen op te halen!

Ik ben net weer een beetje MOHAA aan het trainen, dat gaan we wel spelen lijkt mij? Anders heb ik nog wel images en cracks.

dat hoort er ook bij... we gaan mohaa doen en cod2 en nog wel flink meer!

Veelste mooi!

Trouwens kan je de beamer niet reserveren? Kunnen we daar ook een iemand op laten spelen!

Ik zit dan wel nog niet op de GSV, maar als ik er volgend jaar bijzit dan LAN ik zeker een potje me :)

Herman Veenhof aka "13.UndahCovah" als in broertje van Gerard Veenhof aka "Kampfirrmann" uit ede?

helemaal goed :) en wie bent u? (het is btw KampFimaNN)