Robbert schreef: Kijk je uit met wat je zegt woutertje anders moet ik je even vaderlijk vermanen/tuchtigen...

Heb ik dat, een vader uit het computertijdperk. Ik neem de uitdaging aan. :twisted:
Maar wanneer eigelijk??

Infamous angel
Frits schreef: Ps. speelt er inmiddels al iemand America's Army ??

Ik ben sinds kort ook in de ban v dit spel. Je wil steeds maar meer honor. Om zo'n doel te bereiken moet je online spelen. Zijn er mensen geinteresserd om een "clan" (iets met GSV) op te zetten en zo als team op weg te gaan naar veel roem?

Ik ben wel voor, heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar is inderdaad erg verslavend... Lijkt me tof om met een groepje GSV'ers te doen!

sjemig, goed bezig
heb inmiddels 22 :oops:
wat te veel tijd achter dat spel gezeten... maar is wel lache om met een paar GSV'ers ff wat punten te verzamelen. 8)
Laat maar weten wanneer ik online moet zijn...

jojojo, ik ga het ook wer ff downloaden,.. zodra ik mijn armpje terugheb ga ik het ook checkuh. Frits,... kan ik een keertje kunnen komen kijkuh hoe het gaat?

Infamous angel
Frits schreef: sjemig, goed bezig heb inmiddels 22 :oops: wat te veel tijd achter dat spel gezeten... maar is wel lache om met een paar GSV'ers ff wat punten te verzamelen. 8) Laat maar weten wanneer ik online moet zijn...

Hee, Frits. Idd goed bezig en als je al op 22 zit heb je er heel wat tijd in zitten. Het gaat na 20 toch omhoog per 2500ptn.?
Ik heb met een rete goed team in een aantal uur 7500ptn gehaald, puur door een goed team te zijn. Meer dan 50 rondes gespeeld en maar 4x veslagen. Ik zit nu op 18 honor, en kan tenminste SF spelen :D
Staat garant voor betere guns en je kunt alles aan je SOPMOD aanpasen. Als we dus straks met ze'n 4en zijn kunnen we al iig een goed team neer zetten! 2 groepen v 2

he Frits is het mogelijk om een GSV server aan te maken bij AA?
Het zou fijn zijn als we een eigen server hadden die we kunnen gebruiken om een spel te spelen en ervaring op te doen. Kunnen we mooi gebruiken voor oefenterrein voordat we naar andere servers gaan om tegen andere teams te spelen.

Ik hoorde van Jan dat er misschien een probleem is met en server en routers,.. weet jij er iets meer van?

Skippy schreef: Ik hoorde van Jan dat er misschien een probleem is met en server en routers,.. weet jij er iets meer van?

Klopt je moet een aantal poorten van de router open zetten.
Wel een ongeloofelijk gaaf spel, man.
Speel het nu 3 dagen en het begint al een beetje een verslaving te worden :oops:

Infamous angel
Hanke schreef: [..] Klopt je moet een aantal poorten van de router open zetten. Wel een ongeloofelijk gaaf spel, man. Speel het nu 3 dagen en het begint al een beetje een verslaving te worden :oops:

Ja, en ik had het weer van Hanke. Leuk dat jij het ook een tof spel vind. Weer een team member erbij. Aankomend weekend ff iets organiseren? De online wereld v. America's Army ff onveilig maken met een lethal GSV-squad? Lijkt mij wel wat.

Frits schreef: Laat maar weten wanneer ik online moet zijn...
Komend weekend gelegen?

Sjongejonge, wat een gedoe om dat ding te downloaden zeg. Hij is bezig, vanavond even kijken waar alle commotie over gaat.

Valt wel mee: even naar www.planet.nl en zoeken op America's Army en je hebt hem. Tenminste; na een paar uurtjes downloaden.

Drie uurtjes en ik had het binnen.

Enne,.. morgen tegen vijf a zes uur komt er waarschijnlijk een potje waarin wat meer bekenden zijn. Samen met deen rijpma en ik gaan we iig spelen.... defintief is het tijdstip echter nog niet.

hmm heb geen idee hoe het zit met servers enzo.. Enige nadeel aan een eigen server is dat je daar geen honor op kan verdienen..... Maar om gewoon ff te gamen zou wel tof zijn.
Morgen rond/na etenstijd wil ik wel ff wat rondhoppen in MOUT McKenna... 8)

Frits schreef: Morgen rond/na etenstijd wil ik wel ff wat rondhoppen in MOUT McKenna... 8)

Goed plan, vandaag nog ff 3 honor erbij gespeeld. Maar mout is leuk, maar vindt River Basin?? wel een toppertje.
Sipko jan is de landing al gelukt :) ?

Yes yes,.. The eagle has landed!!! 8)

Geweldig,.. nu ook nog iig ff alle medic halen en dan ben ik frits de 2e.
Ik heb er zin in. Ga de vrie tijd ff gebruiken om in te spelen.

Spelen jullie in het spel online of via gamespy arcade?

Het spel is gelukkig te zwaar voor mijn computer. Kan ik op het zelfde apparaat goed bezig met mijn verslag.

Infamous angel
pauljonathanpaulusI schreef: Het spel is gelukkig te zwaar voor mijn computer. Kan ik op het zelfde apparaat goed bezig met mijn verslag.

Veel suc6 met je verslag. Sommigen mensen typen een verslag en de anderen hebben plezier :wink:

Skippy schreef: Yes yes,.. The eagle has landed!!! 8) Geweldig,.. nu ook nog iig ff alle medic halen en dan ben ik frits de 2e. Ik heb er zin in. Ga de vrie tijd ff gebruiken om in te spelen. Spelen jullie in het spel online of via gamespy arcade?

Goed bezig Skippy! Ga idd nog maar ff flink oefenen voor dat je kunt meespelen met de grote namen :wink: (voor alle duidelijkheid: ik heb niet de illusie bij die namen te horen).
Volgens mij speel ik het online via Gamespy Arcade.

Hanke schreef: Goed plan, vandaag nog ff 3 honor erbij gespeeld. Maar mout is leuk, maar vindt River Basin?? wel een toppertje.

Ook al goed bezig Hanke! Ik ben trouwens ook voor River Basin. Defense dan wel te verstaan.
Het AA-virus waard dus rond en heeft al velen gegrepen. Is voor dit virus de waarschuwing op ons forum? Dat je een mailtje krijgt en ineens AA gaat spelen? ("the DoD" heeft er dan wel veel voor over om mensen te rekruteren)

Iets minder geavanceerd, maar daarom niet minder briljant:

Sinds een paar dagen worden hier dagelijks enkele honderden bommen over het netwerk gegooid. Ik stel dan ook voor om deze tijdens de volgende LAN-party te gaan spelen. Een waar multiplayer-fest!

Bijkomend voordeel is dat iedereen het spel legaal kan downloaden en het op de meest verrotte PC zelfs te draaien is.

Heb je hem weer met z'n nostalgie... :)

Bomberman rullezzzz.......
he Jean?