Nou, jullie ook bedankt. Volgend jaar weer zou ik zeggen en dan zal de VGSR niet meer zeuren over herrie 's nachts. Integendeel...

Ik kan me herinneren van vorig jaar dat de VGSR ook niet echt tegen herrie was op de gang.

Heeft er nog iemand foto's van Paco?

Bijv.

Rianne heeft veel geflitst.

ja maar voornamelijk onzin... :oops: maar ik zal binnenkort wel even de paar leuke fotos online zetten!

Je kunt ook alles online zetten, dan kan ieder voor zichzelf bepalen wat leuk is en wat niet. Hoe weet jij nou wat ik leuk vind?

het gaat er denk ik meer om of de mensen die op de foto's staan het leuk vinden of niet :P

Liever geen foto's van slapende mensen, graag. ;)

corien die snapt t!

maar vooruit, ik heb bijna alle fotos er op gezet...

riannesteendam.mijnalbums.nl (als het goed is)

volgens mij heeft ruben heel veel fotos gemaakt! ook tijdens het zingen van o groningen stad van mijn dromen.. en tijdens het feest ook nog. ben benieuwd!

@harm: helaas jongen, je werd net te snel wakker, anders hadden we echt een pracht foto van je gehad! :lol:

Dit was een voorproefje, de rest staat

Mooie foto's, mooie herinneringen... en de credits aan ama. Staring om als enige aan de dresscode voldaan te hebben.

:lol:

Eerst was er de ontkenning:

www.mijnalbum.nl/GroteFoto=VWZKBHFC

Vervolgens de integratie:

www.mijnalbum.nl/GroteFoto=ETJVGJHK

Tot slot de volledige acceptatie:

www.mijnalbum.nl/GroteFoto=ETKDYKJZ

Rianne wat heb je met Hans Koster?

heerlijk zeg, even weer die sfeer proeven. vooral de kapel met alle zingende mensen was leuk ;)

rolv schreef: Rianne wat heb je met Hans Koster?

haha dat is een vriend van mij uit de kerk in houten...

Farmer, leuke fotos!!

Ha vooral dat inkijkje in het biechthokje geeft een goede impressie van de emoties die pastoor bij zijn dopelingen wist te bewerkstelligen.

Toffe foto's mensen! Nu durft niemand meer te zeggen dat we niet gezongen hebben :wink:

nou ja, het was jammer dat jullie niet even mij kwamen halen voor het zingen, hoewel ik een veel te mooi een boompje jassen heb gewonnen samen met Harm