Anouk

Amicae Amicique,

Afgelopen donderdag heeft u de bundel voor het Paascongres in ontvangst mogen nemen.
Door velen van u is hij met enthousiasme ontvangen.
Sinds woensdagavond is ook de site in de lucht. Hier kunt u allerlei informatie over het PaCo vinden en van maandag op dinsdagnacht, precies om 0.00uur opent de inschrijving.

Uiteraard wilt ook u aanwezig zijn op dit Paascongres, dat zal plaatsvinden van donderdag 10 mei tot en met zaterdag 12 mei. Daarom is het verstandig u zo snel mogelijk op te geven, want ook hier geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Wij hopen u te mogen begroeten op het Paascongres 2007!

Namens de PaCo Huishoudelijk Commissie,

Anouk Schenk

Hoe kan ik aan een pacobundel komen?

Koning Drietand

ik wil er ook wel eentje. zijn die op soos uitgedeeld of bij de hv ofzo?

Herbsgarden

Bij de HV. Wanneer je hier een potje komt koken, mag je die van mij ook wel even inzien.

en op soos.

en ik meende ook de volgende dag tijdens het schoonmaken nog een hele doos vol op de bar te zien staan.

Heel mooi onderwerp dit jaar. Allemaal heengaan dus! Zeker de moeite waard zo'n paascongres, naast de verdieping kun je ook veel nieuwe mensen leren kennen (ook een soort verdieping). Echt gaaf!

Prima site ook, btw.

Het lijkt mij wel tof om heen te gaan. Ik ben benieuwd in hoeverre de sprekers ook dit jaar van plan zijn om hun collegestof voor te schotelen aan ons.

Ik heb de bundel van het weekend gelezen en het lijkt mij zeker de moeite waard. Goede sprekers en workshopleiders. Lijkt me leuk als we dit jaar met nog een grotere groep naar paco gaan. Komt bij dat iedereen al een eurootje of 7 heeft betaald, zonde de rest niet even bij te leggen. Ik ga zeker.

Koning Drietand

Ik ben ook van plan om te gaan. geef me binnenkort wel eens op.

Ik ga denk ik ook wel, leuk onderwerp, ben benieuwd! @ Stieneke: als ik het goed heb liggen de bundels op de senaatskamer, áls je morgen op soos bent (en niet een heel groot feest met je CU-vrienden aan het vieren bent ;)) kun je een van de senatoren vragen.

Lijkt me leuk! Ik zou ook graag zo'n paco-bundel krijgen, liggen die morgen ook nog op sooz? Zo nee, waar kan ik em dan vinden?

Roelos, zie bovenstaande post. Anders leggen we wel een stapel ergens op een tafel.

Herbsgarden

Als het valt te fixen met m'n colleges en werk kom ik ook. De lezingen van Cliteur en De Bruijne lijken sowieso interessant en die workshops door Kuiper ('clash of civilisations') en Douma (Ethiek in de kerk) en over Nietzsche klinken ook goed.

Trouwens: als de GSV haar lijn doorzet is zij na 1985, 1993 en 2002 pas rond 2010 weer aan de beurt voor de organisatie. Kan dat niet wat sneller?

Uit mijn hoofd: de GSV moet het paco van 2011 organiseren. Gelukkig begint de organisatie, heb ik me laten vertellen, al een jaartje of twee van te voren.

Ik heb me al opgegeven.

Voor de organisatie?

Dick schreef: Uit mijn hoofd: de GSV moet het paco van 2011 organiseren. Gelukkig begint de organisatie, heb ik me laten vertellen, al een jaartje of twee van te voren.

YEHESS, kan ik ook nog een keer voor PACO-in gaan :wink:

Overigens ga ik me nu opgeven.

Ha, gezellig. Dan zijn er nu 4 GSV'ers, toch? Ik was de eerste uit Groningen...
Het thema spreekt me aan. Ik kom vanavond denk ik wel een bundel ophalen op soos.

Steef schreef:
Dick schreef: Uit mijn hoofd: de GSV moet het paco van 2011 organiseren. Gelukkig begint de organisatie, heb ik me laten vertellen, al een jaartje of twee van te voren.

YEHESS, kan ik ook nog een keer voor PACO-in gaan :wink:
.


Zou heel goed kunnen, Stephan. Al zie ik in jou ook de ideale congresvoorzitter; begin alvast maar te lobbyen op de open soos van vanavond. De scholieren van nu zijn de organisatoren van het paco straks. Zoiets.

Ik heb me ook al opgegeven.
Ben ik toch wel benieuwd welk nummer je was, Stieneke?

Er hebben zich (nog maar) 4 GSV'ers opgegeven...