- Martine H -

Yo, ik heb me ook opgegeven. GSV staat bij dezen op 13 participanten, volgens mij wordt het mooi, alleen die workshops al..!

nemo schreef: Tis inderdaad best schandalig dat zo weinig mensen zich hebben opgegeven.

iedereen weet dat gsvers zich altijd een uur voor de deadline massaal opgeven, liefst nog na de deadline...

Ik zit er nog over te denken..

niet denken maar doen. dat is mijn ethiek.

Tis nog de vraag of ik ga voor de inhoud of voor de gezelligheid.. daar was vorig jaar iets mee. Met het huidige aantal GSVers moet je haast wel voor de inhoud gaan ;)

We kunnen er trouwens ook gewoon als soort van regenboogkamp heen gaan met de hele GSV.

rolf, vorig jaar ben je ook geweest dus je weet dat het leuk is... geen reden dus om erover na te denken

minkcie schreef:
nemo schreef: Tis inderdaad best schandalig dat zo weinig mensen zich hebben opgegeven.

iedereen weet dat gsvers zich altijd een uur voor de deadline massaal opgeven, liefst nog na de deadline...

jij gaat toch ook wel mee minkcie? Zou wel tof zijn!

Anouk schreef: rolf, vorig jaar ben je ook geweest dus je weet dat het leuk is... geen reden dus om erover na te denken

Ja maar toen ging ik niet voor de inhoud!

RianneS schreef: jij gaat toch ook wel mee minkcie? Zou wel tof zijn!

Ik wacht net zolang totdat de deadline verstreken is, dan zal ik erover nadenken ;)

niet nodig joh! gewoon doen? heb je het al een keer meegemaakt? zo niet, des te meer een reden om mee te gaan!

er zijn al 175 inschrijvingen... dus dat betekent nog plek voor 75 GSVers ;-)

oei, dan moeten we snel zijn..

19 aanmeldingen tot nu toe

*Christianne*

21! En het worden er nog meer. Ik heb me al opgegeven!

op dit moment 21! En nog 39 plaatsen.

Ik ben er nog steeds niet overuit of ik kang gaan. Zit met een tentamen op maandag, en een tentamen op woensdag. Beide wel belangrijk. Misschien dat ik vanaf donderdagavond kom, wil eigenlijk geen colleges missen voor het tentamen.

23! Maar kom op, er kan nog best wel wat meer bij!

Koning Drietand

Kunnen we samen reizen Rolv, ik heb donderdag tot 5 uur veldwerk kom dus ook 's avonds.

Je kunt heel goed donderdagavond komen, Rolv. Bekijk even het programma. Volgens mij is het dan nog steeds de moeite waard. Maar dat moet je zelf even afwegen.

Er is niet veel plaats meer en dat is andere jaren wel anders geweest. Ik denk dat het te maken heeft met de goede sprekers en workshopleiders. Ik zou me snel opgeven!