Ik vond het zeer goede shizzle dit jaar! Helaas heb ik de derde lezing kunnen mee maken maar dat is door de workshops weer helemaal goed gemaakt.

Pro's:

  • Oom worden tijdens PaCo en dat als excuus gebruiken om het vragenuurtje te skippen
  • Op zaterdag slapen tot 09:15, yeah!!
  • Heenreis met de auto
  • Het 'ub-lied', 'roos' en 'Mijn step'

Cons:

  • Back to the Eigthies, doe dan drie nummers en dan verder goede muziek..
  • Stofzuigers icm simon
  • Mika gewoon zonder reden

heey mensen bedankt voor jullie gezelligheid!! lezingen waren nuttig, bijbelstudie was sterkt en de laatste lezing was erggg goed! workshop films was geniaal en doodstraf viel tegen....

wat nachtelijke onrustigheden betreft: van donderdag naar vrijdagnacht heb ik echt nix gehoord...heb geslapen als een roosje! vrijdag naar zaterdag was zeer kort..helaas... maar het was het wel waard!! heb zeer genoten ;)
wel jammer dat we op de terugweg via Nijmegen moesten wegens werkzaamheden. moetsten daarom 3x overstappen (dus lekker slapen in de trein kon je wel vergeten.. :x )

oke en nu ga ik slapen.

Laura schreef: wat nachtelijke onrustigheden betreft: van donderdag naar vrijdagnacht heb ik echt nix gehoord...) oke en nu ga ik slapen.

ik heb ook nergens last van gehad..

en sinds wanneer kun jij om half acht al slapen? daar deed je toch niet aan?

rolv schreef: Cons: - Mika gewoon zonder reden

W00t!

laten we jonker even bedanken voor de enorm vette rit van helsvoirt naar den bosch: dankzij al die liedjes was dit een van de vetste busritten ooit!

Alhoewel ik het hele congres in een waas heb meegemaakt vond ik het mooi. Er was alleen één arelaxt iemand uit Utrecht of Leiden die de hele tijd aan mn badgeje aan het trekken was.

Ik vond het ook een geweldige paco. Briljante lezingen, vette workshops en een inspirerende bijbelstudie. Waar anders kan je om 3 uur 's nachts in een kapel samen rond het orgel zingen?

zmith schreef: Er was alleen één arelaxt iemand uit Utrecht of Leiden die de hele tijd aan mn badgeje aan het trekken was.

Waarschijnlijk iemand uit Twente, als wraakactie..
'T was tof!

Ik heb genoten van Paul Cliteur en met name de lezing van De Bruijne en de gesprekken naar aanleiding daarvan. Verder kan ik iedereen het Paco aanraden, de kostschoolentourage maakt dat je je jonger voelt en al kan genieten van een roomservice stofzuigen. Verder vind ik dat er op de GSV meer ruimte voor studentiteit moet zijn, een biechthokje zou een goed begin vormen.

*Christianne*

Ik vond het ook een mooi weekend!
Het kostschoolgehalte was inderdaad hoog, zo hoog dat 's nachts oorlogje spelen door de gangen 1 van de hoogtepunten was.

met als gevolg dat naastgetekende vrijdagochtend om kwart voor acht uit zijn bed werd gesleurd door een woedende huishoudelijke commissie om te verklaren waarom er zes getuigen waren van het feit dat hij de omroepinstallatie had gesloopt terwijl hij (al) om drie uur op bed lag.

Gelukkig was het wel gezellig, leuk en goed!

Koning Drietand

Ik ben ook zeer tevreden over het weekendje. Hopelijk kan het rondrij wagentje nog gerepareerd worden, dan heb ik van de valpartij, alleen maar een kapotte zij overgehouden en geen rekening van 275 euro.
busrit was inderdaad super tof en de nachtelijke avonturen waren ook wel te doen. jammer dat ik de eerste nacht vanuit mijn kamer meemaakte en dus alleen geluiden hoorde tot 5 uur.

Ik vond het zeker ook een tof paco! Ik vond de lezingen ook goed, vooral de laatste. De workshops vielen me wel tegen eigenlijk, toch de verkeerde gekozen denk ik. Jammer dat alleen de GSV zin had in een leuk feestje vrijdag, maar was uiteindelijk ook erg tof. En ook jammer dat ze geen Huub Hangop aanvragen, hoe je hem ook aanvraagt... Maar verder was het erg tof!

Idd een geslaagde paar dagen. Nachtelijke avonturen, heerlijk genoten van omgeroepen berichten, geruchten van foodfights, 2 ijsjes, bier voor maar 80ct, karretjes die je gewoon weer inelkaar kunt schroeven dus geen rekeningen(het is ze geraden), 2 toffe lezingen, de middelste wat minder, een toffe workshop en een mindere, uitstekend eten, echt te lekker, bitterballen tijdens de nachtelijke kapelserenades, O Groningen stad van mijn dromen, heerlijk swingfeezie, relaxte terugreis en toen op bed.
Ben voortaan verslaafd aan de Paco, volgend jaar met nog meer heen, yeaah.

ik vond t ook erg leuk! was echt leuker dan ik had verwacht! Ik vond de workshops juist echt heel leuk, en de laatste lezing de allerbeste!

Tsjonge Farmer, jij moet in een of andere wervingscommissie gaan.

En dat is 'tie het ontbijt op bed nog vergeten...

Verder sluit ik me er helemaal bij aan. Het was goed!

rolv schreef:
Laura schreef: wat nachtelijke onrustigheden betreft: van donderdag naar vrijdagnacht heb ik echt nix gehoord...) oke en nu ga ik slapen.

ik heb ook nergens last van gehad..

en sinds wanneer kun jij om half acht al slapen? daar deed je toch niet aan?

haha, ja dat klopt. maar ben totaal geen ochtend mens en een nacht van 3 uur nekt mij wel.....

Het ontbijt op bed, verdraaid, had ik dat nog niet genoemd? Wat een feest, Emmeloes bedankt voor de fantastische ochtend.

Daar dacht ik idd vanochtend in de trein ook aan, dat ik dat helemaal vergeten ben. Toppertje die Emmeloes, volgende keer nog even de kamer schoonmaken en ze kan bij mij helemaal niet meer stuk!