Is er ook nog iemand die met een autootje die kant op peddelt? Ik kan nl. die bus gewoon niet halen en de aansluiting is dan... minder.

ik neem ook de 8 42 trein.

Ik ook.

Wat gezellig zeg, ik ook! Vanavond vroeg naar bed... ofzo

Ik neem ook die trein, alleen nog ff kijken of ik in Zwolle opstap of in Groningen

wordt een ware GSV-bus daar bij Vinkhuizen.

Dat zijn we wel gewend... met zomerkamp bijvoorbeeld. ;)

Koning Drietand

rolf en ik zullen rond 5 uur uit groningen vertrekken. sommige mensen hebben ook nog een leven naast congressen.

Hee als er nog mensen zijn die vrijdag ff willen aanwippen dan kun je met breunis en mij meerijden. Bel me maar als je interesse hebt, ik kan niet garanderen dat die auto het de hele rit doet, maar het wordt sowieso lachen...

Moeten we nou alleen een slaapzak en een kussensloop meenemen of ook nog een matrassloop(je snapt wat ik bedoel)

Ik neem voor de zekerheid toch maar een hoeslaken mee.
Vinkhuizen-mensen tot in de 8.15 uur bus!! Nu ga ik slapen, weltrusten.

Mocht er nog iemand met de auto mee willen rijden om 17.00 uur, ik vertrek om die tijd met de auto vanaf de macdonalds bij de praxis/ikea, met Rolf en Frederik. bel even mocht je meewillen.

Ik ben al weer terug in Groningen.
PaCo 2007 was voor mij heel geslaagd. Met veel belangstelling heb ik geluisterd naar ideeen van Prof. Paul Cliteur over zijn moreel esperanto en naar Prof. Hoogland. Beide lezingen en de workshop over medische ethiek hebben een goede/prikkelende bijdrage geleverd aan mijn bewustzijn op dit gebied.
Maar daarnaast was het natuurlijk ook buitengewoon gezellig! ;)

De lezing van prof. dr. Paul Cliteur gaf veel stof tot nadenken; toch bijzonder dat a-theïsten zich zo bezig kunnen houden met de invloed van geloof op politiek, en daarbij een heel gedurfd standpunt verdedigen! Ik vond het gaaf dat we er met zo veel GSV'ers mochten zijn. Hoewel ik mijn amicale banden ook even flink aan heb kunnen halen.

Heb genoten :D, zowel van de inhoud als de gezelligheid!!

Het was heel tof! Vond alle lezingen wel interessant en eigenlijk ook wel goed te volgen, viel me heel erg mee. Ook de workshops waren leuk, alleen ben er nog steeds niet uit of ik voor of tegen de doodstraf moet zijn.

Iedereen bedankt, vooral natuurlijk Allert voor het meerijden naar Groningen!
Enige jammere is dat ik nu wel eventjes last van m'n knie heb.. :cry:

CoCo schreef: alleen ben er nog steeds niet uit of ik voor of tegen de doodstraf moet zijn.

Ach ja, als je maar vertrekt vanuit de gedeelde liefde.

Aanvullend op Stieneke: de derde lezing, van dr. A. de Bruijne, was supermooi. Een snel en helder denker die een nieuwe methode van ethiek bedrijven voor ons neerzette. Wellicht later een verslagje.

Voor de rest: machtig mooie PaCo, ben net terug. Zwier, bedankt hè!

Er bestaat overigens geen enkel verband tussen mij en ene Harm Haringa met zijn boude uitspraken.

zekers mooi!!!

toffe lezingen, enorm gezellig, noem maar op! kheb nu al zin in volgend jaar!

Iedereen die mee was bedankt voor de gezelligheid! Ik heb vooral veel opgestoken van de workshops en de bijbelstudie. Ook het cabaret was tof! Leuk om eens cabaret te zien waarbij je niet alleen lacht om de grappen die net over de rand zijn.
Volgend jaar weer!

Sja, over het cabaret was ik iets minder te spreken, maar het Paco was als geheel erg geslaagd. Ik heb meer dan in andere jaren het gevoel dat elk van de onderdelen inspirerend dan wel constructief was. De workshops over de doodstraf en over Nietzsche waren goed, de lezingen waren elk afzonderlijk boeiend. Wat me opviel was dat het sprekers van zulke kalibers waren, dat je het vaak óf met ze eens was, óf fundamenteel oneens.
Mijn nachtelijke ervaringen, dus echt mijn persoonlijke beleving, was iets minder. Dit was niet alleen te wijten aan het magere swingfeestje, maar ook aan specifiek tuig. Foei.
Ik ga nu nog even slapen.