Stieneke schreef: Je kunt heel goed donderdagavond komen, Rolv. Bekijk even het programma. Volgens mij is het dan nog steeds de moeite waard. Maar dat moet je zelf even afwegen.

Nou vooruit, ik zal vanavond even de workshops doornemen. Kom jij ook Stien? Dan ga ik natuurlijk zowieso.

He dick, wat is het maximale aantal aanmeldingen?

250 volgens mij. Dus hup, geef je nog even op. Paco wil je echt niet missen!

Wat een enthousiasme, kom jij ook Maurice? :P
En heb je de bundel nog gekregen?

Ben jij dr bij dan Maus?

Nee joh, iets te ver. Maar aangezien het de afgelopen twee jaren erg tof was (hoewel heel verschillend), vind ik het best jammer dat ik er nu niet bij ben. Maar dat is dan weer een plek meer voor iemand anders :).

Hatseflats, op de valreep gaat amice Havinga ook nog eens mee... als nog negen mensen zich even opgeven kunnen we zelfs de VGSR inhalen. Kom op, de bedelaars mogen nu naar binnen!

De inschrijving is officieel gesloten, maar we ontvingen een meeltje dat de GSV bekend staat om haar late inschrijvingen en dat het nog mag, maar niet lang meer... Geef je dus snel op!

Klopt, vorig jaar kon ik ook een week van te voren ofzo nog mee doen. :P
Wel jammer, ik ging er eigenlijk vanuit dat er 250 plaatsen waren, en dat er gister dus nog 218 vrij waren.

Maar ik zal even haast maken ;)

EDIT: Ik heb haast gemaakt en heb me opgegeven (nog 6 om vgsr in te halen). He fre, wat is het vroegst dat jij zou kunnen vertrekken donderdag, half zes ofzo?

Voor welke workshops hebben jullie je opgegeven? Mijn rijtje

  • Films
  • Nietze
  • Medische ethiek
  • Doodstraf

ik heb me opgegeven voor:

  1. medische ethiek
  2. goede doelen
  3. Micha, wie anders?
  4. doodstraf

twee dezelfde dus :-p Leuk dat er trouwens zoveel mensen meegaan!

Hoeveel workshops kun je eigenlijk volgen? maar 1 of meer?

mijn keuzes waren:

1: Botsing der culturen: de doodsteek voor ethiek
2: Micha, wie anders
3: Universele rechten van de mens
4: Gave als opgave

volgens mij eentje. wel tof dat er al 30 GSV'ers heengaan!

Ja, het wordt gezellig!

Mijn voorkeuren:

  1. Leiderschap
  2. Medische ethiek
  3. Films
  4. Nietzsche

Nummer 229 is binnen waarvan 31 GSV, daar kan nog meer bij!

Mijn voorkeur:
1) Universele rechten van de mens
2) Gave als opgave
3) Films
4) Doodstraf

Ik dacht twee workshops btw, vorig jaar wel iig.

Verder, voor de mensen die twijfelen, volgend jaar is het onderwerp echt helemaal prut (heb ik gehoord) -> dus nu gaan :) kom nog 5 om gelijk met de vgsr te komen.

Heb me ook opgegeven.

Koning Drietand

Ik weet niet meer welke workshops ik ga volgen. zoek dat daar wel weer uit. vond het in ieder geval moeilijk om een keus te maken.

@ Rolv: Ik denk dat ik wat later als half zes klaar ben om te vertrekken. ik heb volgens mij tot 5 uur veldwerk volgens het rooster, maar het kan ook best zijn dat ik wat eerder klaar ben. wil in ieder geval dan nog wel even douschen en als jij dan ondertussen een pizza opwarmt voor mij (ik heb geen oven), kunnen we sowieso om 6 uur vertrekken.

Zo ik heb me opgegeven. Kom op GSV'ers. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat we, als vereniging met het grootste ledenaantal, niet de meeste mensen leveren.

Gewoon even opgeven dus....

Mijn lijstje:

  • Ethiek en botsing der culturen.
  • Nietzsche (met dank aan Klei).
  • Universele mensenrechten.
  • Gave als opgave.

Hoppa! Dat zijn er 35...

@ fre: douche doe je maar in de trein en eten halen we wel bij de burger king. Je tas kun je vast meenemen tijdens het veldwerk.