mensenvriend

Ik ben nog even aan het dubben...dus wie weet worden het er 5...;-)

GSV'ers geven zich volgens mij doorgaans laat op. Maar er moet denk ik wel een beetje reclam voor worden gemaakt. Een mooi voorbeeld van mensen werven geeft de Congrescommissie.
Ik twijfel nog of ik ga, maar de kans is groot.

Is er iets van een deadline ofzo? Of geldt het vol=vol principe? Ik ben ook nog aan het beraadslagen over mijn gang naar PaCo

Ik heb me ook opgegeven. Leuke workshops zijn er trouwens!

jep, vol is vol .250 man max, uit mn hoofd.

ik heb me ook opgegeven! De tussenstand is nu 7 GSVers... kom op mensen, even aanmelden, is leuk als we er met veel mensen heen gaan!

Inderdaad, en allemaal even leuk kledingstukje uit de kast halen he, zoals paar jaar terug op het Paco 8) :

Haha, daar is 'ie weer! Die roze foto was wel opzienbarend. En het was een heel goed/gezellig/leuk PACO.

Koning Drietand

ik ga me ook opgeven hoor, heb net een mailtje gekregen dat ik die vrijdag vrij kan krijgen van veldwerk, dus dan kan ik vanaf donderdag avond die kant op.

de GSV staat inmiddels op 10! Meer! meer!

Heb me ook opgegeven :D

I'm still thinking.

Ik twijfel ook heeeeel hard.

Koning Drietand

gewoon doen je krijgt er volgens mij nooit spijt van als ik zo die verhalen van anderen hoor.

Alst n beije mooi weer is, ist wel prima.

We staan nog maar op 11, dat kunnen en moeten er zeker meer worden.
Kom op mensen, geef je op. Het wordt echt heel erg leuk!

Waarschijnlijk ga ik ook wel, maar ik wil graag precies de 250ste zijn.

riskant...

Amicae amicique,

U kunt zich al een aantal weken inschrijven voor het PaasCongres 2007.
Wanneer u nog kans wilt maken op de workshop van uw eerste of tweede keus moet u haast maken met inschrijven. Doe dit zeker voor 9 april!

De GSVG heeft tot nog toe slechts 12 aanmeldingen, wat veel te weinig is voor zo'n grote vereniging. Overtref uzelf en kom met een groter aantal dan vorig jaar!

Meld u dus snel aan op !

Met amicale groet,

Anouk Schenk

Ook deze Verixiaan heeft zich al opgegeven. Tis inderdaad best schandalig dat zo weinig mensen zich hebben opgegeven. Toch denk ik dat de inschrijving voor een workshop een complicerende factor is, daardoor duurde het bij mij ook allemaal wat langer. Maar amicae, amicique, om maar even in de formele sfeer te blijven, ik heb dr zin aan!