Leuk dat er zoveel gaan! Gaan er nog mensen vrijdagavond terug??

Ik twijfel nog... wil eigenlijk vrijdag weer terug, is er niet iemand met een auto die vrijdagavond weer vertrekt richting het vertrouwde hoge noorden?

Ja ik ga ook vrijdagavond terug. Ik weet nog niet hoe.

Er zijn nog plaatsen voor t congres. Even opgeven dus..

Ik ga misschien bij nader inzien ook vrijdag terug. Ik heb 's avonds een vergadering in Groningen...

Voor iedereen die nog geen pacobundel heeft: kom donderdag even naar soos, delen we er nog een paar uit.
Ik ga ook vrijdagavond terug. Met de trein. Hopen dat er een nieuwe Hielko Bos rondloopt die je even naar het station in Den Bosch wil brengen met de auto. En anders ga ik naar het station liften.
Er zijn trouwen nog 8 plaatsen.

Hee Dick, ik kan donderdag helaas niet naar soos, maar ik wil nog wel graag een pacobundel. Kan je er een bij mij door de bus gooien?

Yes. Nog meer Vinkhuizen?

jepz

Ja, gooi er dan ook maar een bij mij in de bus als je toch onder de flat staat, vergeet ik het ook niet op soos. Dank u vriendelijk alvast.

Ja, als je wilt mag je er ook wel een bij mij bezorgen, bvd.

zo he, waarom heeft niemand die pacobundel...
ik ga ook naar de paco btw

Tja, het is nu gelijk duidelijk wie de afhakers waren op de vorige HV ;-)

wie gaan er nog meer donderdagochtend heen?

ik, maar ik weet niet precies hoe laat nog... iemand suggesties?

die bus gaat om half 12 vanaf den bosch toch? ik denk dat trein van 8 42 dan beste optie is.. dan ben je om kwart voor 11 in utrecht en van utrecht naar den bosch is ong half uurtje geloof ik...

Ik ben ook van plan dan te gaan ofzo, wie nog meer?

Ik stap om 9.42 op de trein in zwolle, dat is dezelfde als kwart voor 9 weg dus in Groningen. Dan ben je om 10 voor half 12 in Den Bosch.

dan ga ik ook om die tijd

Ik zal dr ook zijn.

Ik ga om 8.42 en Tinka volgens mij ook.