Herbsgarden

In de Oosterpoortwijk ligt een aardig voetbalveldje waar Maurice en ik wel wilden voetballen. Nu waren we wat te laat met het vragen van anderen voor vandaag, maar zijn er ook mensen die volgende week vrijdag (17-11) wel zin hebben in een potje?

Dan moet jij naar het symposium

Herbsgarden

Had ik inderdaad niet aan gedacht. Maar met onbelangrijke onderdelen als koffiedrinken is een kleine overlap niet ondenkbaar. Vraag blijft dus staan: potje voetballen volgende vrijdag, wie heeft zin?

hoe laat?

Herbsgarden

Om 13.30 begint de eerste lezing, dus dan zou je rond 12.00 moeten beginnen. Maar misschien is dat wel iets te vroeg voor de actieve meedingers naar de Vergulde Kater.. Anders doen we het zaterdag ofzo.

nog 1 bal en eventueel 2 man gevraagd voor potje voetbal in de kooi in vinkhuizen hedentendage 13.15 uur

YeHeSs!!! Vanmiddag in de Euroborg: ons erelid!

NOS-teletekst schreef: FC Groningen - NEC Arbiter: B. Nijhuis Ass. Arbiters: P. Nijkamp & J. Schiphorst Vierde official: H. Steegstra

Een beetje raar dat een erelid van de Gereformeerde Studentenvereniging te Groningen op zondagmiddag gaat vlaggen.

ps. Deze overbodige post is van Vriend Niels

9.30u naar de kerk, 14.30u vlaggen en dan om 19.00u weer naar de kerk, kan toch prima? :wink:

Overigens, Nec claimde een strafschop en kreeg die niet, prima toch? En de uitslag viel ook goed uit.

Vriend Niels

Nederland op het EK tegen Frankrijk, Italie en Roemenie. Eitje toch?

Nederland 1, Roemenie 2.

Wat een grap! In ieder geval 3 mooie wedstrijden. Ben alleen bang dat het na deze drie wedstrijden ook meteen is afgelopen.

he er is een logo wedstrijd online bij VI... wel een pittige!

Heuj ik heb er al 2:P ik ben dan ook en druif in het herkennen van logo's, dus ik stop er ook maar mee

Toch wel de lastigste quiz tot nu toe. Heb er nu 19.

Ik gooi er ook nog even een vraagje in:

Wat is de oudste, nog actieve, voetbalclub ter wereld.

Ole Einar Bjorndalen

dat is of Notts county of Stoke City een van die twee moet het zijn, ik schat uit 1863? dat laatste is een gokje

Dat is niet het goede antwoord, club is opgericht in 1857.

officieel is de oudste profclub ter wereld Notts County, de prachtige historierijke club uit Nottingham die al decennia lang in het afvoerputje van het Engelse betaald voetbal speelt.

Als je goed had opgelet, nano, dan had je deze vraag al voorbij horen komen in de speciale uitzending van het stuntteam tijdens het lustrum :-)

Koopa, als je goed had opgelet, had ik al gemeld dat Notts County niet het goede antwoord is. Ik zou dan ook graag willen zien, dat jij je over je koppigheid heen zet en hard na gaat denken over het goede antwoord. Daar moet je het mee doen!

Goeie bestemming trouwens voor dat overschot aan geld op de GSV. Wedstrijdje in de kelder van het Engelse voetbal bekijken.

Voor sfeerimpressie:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... isited.wmv

Is een documentaire die iedereen sowieso een keer gezien moet hebben. Heb er lang naar moeten zoeken maar het is het waard.