Koos L

Niemand kan het gemist hebben: FC Groningen is verhuisd naar een fantastische, nieuwe accommodatie. Geen woord wordt meer gehoord over het Oosterpark Stadion, want de Euroborg wordt inmiddels in alle media bestempeld als "Groene Kathedraal" en "Groene Hel van het Noorden".
Komende zaterdag zal een GSV-delegatie een eerste bezoek brengen bij de wedstrijd FC Groningen - Heracles Almelo. Het is niet de bedoeling om u hiermee jaloers te maken, maar juist om een volgende gelegenheid aan te geven. Zaterdag 18 februari is namelijk de wedstrijd FC Groningen - RKC Waalwijk, om half acht. Er is nog een aantal kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd, maar die moeten wel snel gehaald worden. Het kan al vanaf 16 euro!
Maandag ga ik kaarten halen, als mensen geïnteresseerd zijn kunnen ze hier aangeven of ze ook een kaartje willen. Of zelf naar een TicketBox-verkooppunt gaan.

Tijdens Heracles kan ik er niet bij zijn helaas. Voor de wedstrijd tegen RKC ben ik al verzekerd van een mooi plekje in de Groene Khattedrael.

Hoe zit het trouwens met de bekerwedstrijd a.s. woensdag tegen PSV?

Oja dat is ook zoiets. Daar heb je geloof ik een Clubcard voor nodig. Maar misschien dat vanaf maandag bij de FC Receptie kaarten te verkrijgen zijn met je legitimatiebewijs, ik ga er in ieder geval ff heenfietsen. (Zie ook www.fcgroningen.nl)
Heracles is inmiddels uitverkocht, RKC dus nog niet. Hoe kom jij aan een kaart eigenlijk RO?

Ik zal naar jullie zwaaien de 18e :wink:

Antuma, heeft jou studentenpartij niet een skybox oid? Lijkt me wel dat je via de politiek iets kan regelen.

Bakkie Krasse

Yo Koos, doe mij ook maar zo'n kaartje van 16E tegen RKC.

Jo Koos ooit, in het Oosterparktijdperk, had de RUG nog 4 stoelen in een skybox. Nu bleek in de Euroborg voor hetzelfde geld maar 3 VIP-stoelen permanent beschikbaar, vlak onder de skyboxen. Daar zit ik dus en daarom heb ik de kaarten ook al min of meer. (Klinkt heel mooi overigens maar zo heel vaak kan ik er niet gebruik van maken)

Trouwens als je zou kunnen uitzoeken of je ook zonder clubcard bij de bekerwedstrijd binnen kunt komen dan wel graag.

Ik ga morgen bellen, maar volgens mij moet het kunnen om bij de Receptie langs te fietsen en dan kaarten te halen. (Maximaal 2 per legitimatiebewijs.)
Voor Groningen-RKC haal ik sowieso kaarten, maar ik heb nog maar 2 verzoeken om kaartjes. Is verder niemand geïnteresseerd?

geintereseerd zeker wel, maar financieel gezien gaat dat niet lukken.

Trouwens de receptie heet tegenwoordig "fanshop" de receptie van het Euroborg stadion is heel erg mooi. Maar je kunt er geen kaarten kopen. Trouwens: de fanshop is ook heel erg mooi. Op dat punt is de hele Euroborg een paar stappen vooruit. Wanneer iemand nog een clubcard c.q. kaarten nodig heeft, ik heb er nog wel een. Wanneer iemand nog naar Groningen - Heracles wil, moet hij of zij het even aangeven. Wanneer je jezelf gedraagt heb ik nog wel een manier om je het (uiterverkochte) stadion binnen te loodsen. Voorwaarde is dus wel (en dat wil ik benadrukken) dat je je weet te gedragen en ik er ook geen problemen mee krijg.

ro schreef: Jo Koos ooit, in het Oosterparktijdperk, had de RUG nog 4 stoelen in een skybox. Nu bleek in de Euroborg voor hetzelfde geld maar 3 VIP-stoelen permanent beschikbaar, vlak onder de skyboxen. Daar zit ik dus en daarom heb ik de kaarten ook al min of meer. (Klinkt heel mooi overigens maar zo heel vaak kan ik er niet gebruik van maken) Trouwens als je zou kunnen uitzoeken of je ook zonder clubcard bij de bekerwedstrijd binnen kunt komen dan wel graag.

Bobo.

Koos L schreef: Ik ga morgen bellen, maar volgens mij moet het kunnen om bij de Receptie langs te fietsen en dan kaarten te halen. (Maximaal 2 per legitimatiebewijs.) Voor Groningen-RKC haal ik sowieso kaarten, maar ik heb nog maar 2 verzoeken om kaartjes. Is verder niemand geïnteresseerd?

interesse zeker: moet alleen kijken of ik vrij kan krijgen van mijn werk...

dus eigenlijk wil ik wel mee, en technisch gezien moet dat lukken, weet alleen niet of mijn werk zo flexibel is.... maar denk het wel :)

Ik reserveer ook een kaartje bij dezen :)

Ja, als je dit zo leest en nog een beetje saldo op je rekening hebt: doe mij ook maar twee kaarten.

Bakkie Krasse

Zo te horen zitten Antuma en Ro in zo'n vak dat niet meedoet aan de wave, omdat de wave een prehistorische uiting van het plebs is. Tssss.....

kan ik nog een kaart erbij krijgen koos?? Martijn wil ook nog mee... als het niet lukt... kan je dan ff hier vermelden?

Ik ga straks proberen reteveel kaarten voor RKC te halen, dat moet wel gaan lukken. De mensen die er hier om hebben gevraagd kunnen er wel vanuit gaan.

Verder kan ik iedereen aanraden naar de Fanshop in de Euroborg te fietsen! Op vertoon van legitimatie kun je 2 kaarten voor de bekerwedstrijd tegen PSV van woensdag halen!

Zooo, ik kom net bij de Euroborg vandaan, alwaar ik Yuri, Koen en Bas even gefeliciteerd heb (lache dat je alle spelers daar tegen het lijf kunt lopen) en waar ik kaartjes heb gekocht. Zes kaartjes voor vak C (= Z-Side) à 19 euro voor de bekerkraker tegen PSV. En 25 kaartjes à 19 euro in vak AA (tweede ring) voor Groningen-RKC op 18 februari. :D

Bakkie Krasse schreef: Zo te horen zitten Antuma en Ro in zo'n vak dat niet meedoet aan de wave, omdat de wave een prehistorische uiting van het plebs is. Tssss.....

Ik zit midden tussen het plebs Bouke. Ik heb een vaste plaats op B.

A.s. woensdag zit ik ook gewoon in de Z-Side, met dank aan K%s overigens.
Tijdens de wedstrijd tegen RKC zal ik idd wel moeite hebben om het comfortabele pluche te verlaten om gratis drankjes te halen of aan de wave mee te doen.

ro schreef: [color=yellow]A.s. woensdag zit ik ook gewoon in de Z-Side

Met een beetje geluk zit je nog net in de "Z" maar volgens mij ben je niet van een dusdanig postuur dat je de volledige Z-side kunt bedekken. Die strekt zich namelijk uit van vak C tot (uit mijn hoofd) F :wink:

Ik heb genoten van het prachtige stadion en de fantastische sfeer. Ondanks dat Groningen die pik van een Temmink tegen had en geen greintje geluk had bleef het hele stadion zingen en schreeuwen, echt gaaf! En jammer dat het net niet lukte de gelijkmaker erin te krijgen... Maar ik heb zin in de volgende wedstrijd!
Dat we op TV waren maakt het natuurlijk ook extra mooi 8)

Ik heb trouwens nog iets van 12 kaartjes over voor 18 februari, waar al wel een paar optie op zijn genomen. Dus wil je mee naar Groningen - RKC, geef het even aan.