Ja beetje jammer van Babel.

Buijs had in het begin trouwens ook een leuke kans, maar hij schoot de bal recht in de handen van Stekelenburg.

En wat een heeeeerlijke goal die 2-0, daar heb ik echt van genoten.
Ik zal nooit meer schelden op Boukhari.

Kom op Steef, Groningen kwam heel goed weg met 2-0. Overtuigend genoeg van Ajax lijkt me zo. En een heerlijk einde van het seizoen, Ajax speelt Champions League en FC Groningen dikverdiend UEFA Cup, supermooi! (En Ajax heeft ook al de JC Schaal, tweede ronde CL en pakt nog de beker, prima seizoen eigenlijk!)

Kijk hier trouwens eens voor dat kippenvelmoment... http://www.footygoal.net/download.php?view.142

Koos L schreef: Kom op Steef, Groningen kwam heel goed weg met 2-0. Overtuigend genoeg van Ajax lijkt me zo.

Natuurlijk ben ik (zeer zeer) content met het Europees voetbal voor Groningen, maar na gisteravond overheerst de kater. Natuurlijk het had ook 5-2 kunnen worden, maar met de 2-0 tussenstand zie ik nog voldoende perspectieven voor in de Euroborg. Vergeet niet dat ook AZ op een gegeven moment met 3-0 achter kwam. Ook tegen Ajax hebben we in eigen huis al eerder driemaal gescoord, het is nu zaak om achterin de nul te houden. Wat ik gisteren zag was een elftal dat vermoeid was en niet scherp in de passing etc. Dat is volgende week beter, Ajax oogde op dat punt frisser. Maar we zullen zien, ik hoef niet persé de CL in, maar leuk zou het wel zijn.

http://www.degroenehel.com/index.php/si ... n_springen Hiermee leggen we het fundament voor nog een geslaagd seizoen ;)!

vooral de discussie erna is erg mooi :)

is groningen ajax al uitverkocht voor woensdag?

al lang, vrijdag om 13 minuten over 9 ging de laatste kaart over de spreekwoordelijke toonbank

Tip van de avond: download TVants, schakel in op GoalTV2 en je kijkt heerlijk Groningen-Ajax tijdens het eten!

Bedankt voor de tip! Zag er zojuist live een doelpunt invliegen!

live, live, tis wel een minuutje of wat later. Gerard, kun je trouwens die afschuwelijk gedateerde avatar van je weghalen?

Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt: complimenten voor het bereiken van de Champions League. Als jullie het niet erg vinden beschouw ik FCG echter wel als morele winnnaar (temeer door de buitenspelgoal van Ajax) Er staat namelijk een speler van 020 hinderlijk buitenspel. Voor details:

www.imagekafe.com/files/7bdec.gif
Steef schreef: Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt: complimenten voor het bereiken van de Champions League. Als jullie het niet erg vinden beschouw ik FCG echter wel als morele winnnaar (temeer door de buitenspelgoal van Ajax) Er staat namelijk een speler van 020 hinderlijk buitenspel. Voor details: www.imagekafe.com/files/7bdec.gif

gelukkig was sneijder zo slim om te schieten ipv passen

Het gaat er niet om of een speler deelneemt (of gaat nemen) aan het spel. Het gaat om de vraag of het "hinderlijk buitenspel" is. Ik heb van een paar scheidsrechters vernomen dat dit absoluut buitenspel was.

ik ben het met antuma eens. Als de bal dusdanig vlak langs een speler vliegt en de speler oa het zicht van de keeper belemmert is er wel degelijk sprake van buitenspel.

Tja, vraag maar aan Schiphorst...

Toch maakt dat Groningen niet gelijk de morele winnaar.
Het was namelijk eerst nog verlenging geweest.
Boukhari kreeg rood dus in de verlenging zou hij ook niet meer in de weg kunnen staan en zou Sneijder alle ruimte krijgen om te schieten.

Scoort Ajax voor de tweede keer deze week toch in de laatste vijf minuten een beslissend doelpunt.. Voor Blind maakt het helaas niet meer uit, denk ik.

Mausie schreef: Voor Blind maakt het helaas niet meer uit, denk ik.

Henk ten Cate heeft al getekend, volgens Van Cuilenborg. Maar toch mooi dat Blind dan de beker nog wint. Sowieso mooi als ajax de beker wint natuurlijk. En helemaal tegen PSV. Kan niet beter

dat ten cate al had getekend was dus niet waar. Maar dat zeiden ze bij SBS6, die dachten een leuk primeurtje te hebben...[/i]

Die 24 punten minder dan PSV vond je zeker ook wel mooi :D

dat heb ik niet gezegd he ;) Maar sinds The Hunter is gekomen, draait het wel lekker. Maar PSV was dit seizoen ook gewoon met overmacht de beste (wel moeite mee om dit te zeggen..) Volgens seizoen daarentegen...

Mag ik trouwens nog een keer langskomen om mijn luchtbed te testen? :D