Ze hebben sowieso UEFA-Cupticket, geen voorronde of wat dan ook. Intertoto is een midzomertoernooi om UEFA-Cup te kunnen halen (heel triest eigenlijk...).

En je hebt nog steeds een clubcard van FC Groningen nodig om een kaartje te kunnen kopen, dus je kunt het wel shaken, de Euroborg tenminste. Ik kan wel 4 kaartjes voor 14 euro per stuk in de Arena voor je regelen, aanstaande woensdag is dat. (Ligt er alleen aan of ikzelf en Jurrian erheen willen.)

Ik kan (voor de liefhebber) nog wel mijn (S)CC uitlenen zodat er voor volgende week door iemand nog een kaart gekocht kan worden. Ik ga echter zelf niet in de rij staan komende vrijdag.

Koos L schreef: Ik kan wel 4 kaartjes voor 14 euro per stuk in de Arena voor je regelen, aanstaande woensdag is dat. (Ligt er alleen aan of ikzelf en Jurrian erheen willen.)

Jurrian zei net dat ie woensdag gaat. Dus dat gaat em niet worden...

Maar Stefie, het is toch mogelijk om met een CC 2 kaarten te halen. Ik zelf wil vrijdag zeker wel in de rij staan voor 2 kaarten namelijk. Dus hou em ff warm voor me als je wil...

Ik ga waarschijnlijk niet, dus je kunt mijn Ajax-CC lenen. Daarmee kun je 2 kaarten halen (en de goedkoopste kaarten zijn 14 euro).

Grrrutjes, kan ik je week-OV ook ff lenen?

zijn de kaarten nog beschikbaar voor ajax?

Mijn Ajax-CC is beschikbaar, kom maar halen. Ik zit op het Zernike.

Komende vrijdag wil ik eigenlijk nog steeds 2 kaarten kopen voor Groningen-Ajax. De CC van Stephan heb ik al en ik heb er dus 1 nodig...Zijn er uberhaupt nog GSV-ers met een CC of bekenden oid? Laat ff weten.

vraag allemaal gewoon ff zo`n clubcard aan, kost je 6 euro, heb je dat gezeur ook niet iedere keer

Henk-Jan schreef: vraag allemaal gewoon ff zo`n clubcard aan, kost je 6 euro, heb je dat gezeur ook niet iedere keer

Vent, ik heb er nu een nodig voor vrijdag. Een aanvragen duurt 4 tot 6 weken. Daar heb ik nu dus geen ruk aan.

Ik zit vanavond gewoon in de Arena...
Voor 12,20 nog wel.

Gekheid, de site van dé FC is alweer té druk bezocht. Dat terwijl ze nog niet eens gespeeld hebben!

Schitterend gemeente, Ajax-Groningen live op je PC: kijk op www.voetbalinbeeld.nl ! Programma'tje downloaden en hopla, goed beeld. Ik kijk via TVants, prima te doen.

Kloten. Wordt lastig dit.

Wel typisch. Ron Jans gaat nadat FC Groningen straks voor een wonder heeft gezorgd in 'De Groene Hel Van Het Noorden' een kaarsje branden in de Rooms-Katholieke kerk te Zuidlaren...

Een wonder in de hel, is het dan toch mogelijk?

robbie schreef: Ik zit vanavond gewoon in de Arena...

Het was fantastisch. Vak 410/411 bedankt!

JWJ schreef:
robbie schreef: Ik zit vanavond gewoon in de Arena...

Het was fantastisch. Vak 410/411 bedankt!

Dit is mijn club
Mijn ideaal
Dit is de mooiste, club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen
Maar een betere club dan Ajax, is er niet

in een woord, schitterend!

We zullen zien wat het gaat worden volgende week woensdag. Een relaxte terugreis gehad vanuit Groningen in een eerste-klas-stoel.
De heenreis was wat vervreemdender, zittend in een vierzit met drie knullen van 18/19 jaar die continu sprake over drugs, seks en alcohol. Ondertussen consumeerden ze ook nog het een en ander, wat vervolgens ook duidelijk was te merken aan hun (lawaaiige) gedrag.
Ajax heeft gisteren wel terecht gewonnen, alhoewel de wedstrijd door een gegeven penalty of benutte kans ook anders had kunnen lopen. Ajax was nou niet echt overtuigend moet ik zeggen.

Steef schreef: De heenreis was wat vervreemdender, zittend in een vierzit met drie knullen van 18/19 jaar die continu sprake over drugs, seks en alcohol.

Waren dat de fans van FC Groningen!!?? Fijne moaties!

Ajax was nou niet echt overtuigend moet ik zeggen

Gelukkig was Groningen wel heel overtuigend! Ajax was op gezette tijden goed. Het had zeker beter gekunt. Jammer dat Babel die ongelooflijke kans niet benutte. Verder was het erg mooi.