shit zeg, met 5-0 de boot in, terwijl dit weekend de kans was om afstand te nemen van utrecht en heerenveen

Prachtig, de finale van het EK onder 23 wordt in de Euroborg gespeeld! Groningen is als één van de 4 speelsteden gekozen en het Nederlands elftal speelt minimaal 1 wedstrijd in de Euroborg.

Dat is mooi nieuws om te horen! Maar als ik ook hoor welke steden als concurrent beschouwd konen worden, dan steekt Groningen er natuurlijk met kop en schouders bovenuit.
Ik had vanmiddag nog de pijnlijke constatering dat ik Groningen - Utrecht van komende woensdag zou moeten missen door een raadscommissievergadering. Maar gelukkig zag ik enkele minuten daarna een mailtje met de mededeling dat deze niet doorgaat. Ik ben er dus bij! Anderen nog een kaart weten te bemachtigen?

Ik ben er niet geweest, maar vond het wel een spannende avond. En er komt nog een veel spannendere zondag aan. Als Utrecht nu gelijkspeeld en Groningen wint dan hebben we gewoon Europees voetbal. Staat heel Groningen op z'n kop.

Als groningen in het bovenste rijtje van de play-offs komt dan wil ik er wel heen denk ik!

hdmaster schreef: Ik ben er niet geweest, maar vond het wel een spannende avond. En er komt nog een veel spannendere zondag aan. Als Utrecht nu gelijkspeeld en Groningen wint dan hebben we gewoon Europees voetbal. Staat heel Groningen op z'n kop.

Dan staat heel Nederland op z'n kop. Wat baalde ik van Ajax zeg...

Haha, wat een feest het is ook nog gebeurt ook!!!

Jaja: we gaan met de traktor naar madrid!

Haha inderdaad, stond jij ook nog op de Grote Markt gister?

Hee ik vermoed dat het niet gaat lukken om de Euroborg in te komen donderdag... (Of weet iemand hoe dat zou kunnen zonder CC?)
Daarom heb ik mijn zinnen gezet op Ajax-Feyenoord. Ik heb een Ajax-CC, maar je mag maar 1 kaartje per persoon kopen. Wie heeft ook een CC? Dan gaan we samen...

Is een CC voorwaarde om kaarten te kopen dan? Ook als je binnenkort naar UEFA-wedstrijdjes (of championsleague) wilt gaan ofzo?

hdmaster schreef: Haha inderdaad, stond jij ook nog op de Grote Markt gister?

ik was er helaas niet van op de hoogte, maar zag het op TV

Goede teksten ook: "We gaan op de trekker naar Madrid (tig x)"

hdmaster schreef: Haha inderdaad, stond jij ook nog op de Grote Markt gister?

NATUURLIJK :!: :!: :!: Was mijn stem totaal kwijt, had bij elk nummer knallende koppijn van het overvragen van mijn stembanden maar het was SUPER SUPER SUPER. En donderdag zit ik (natuurlijk) gewoon weer op mijn plek :wink: Nog nooit zo blij geweest met een investering :lol:

Kiffen schreef: Is een CC voorwaarde om kaarten te kopen dan? Ook als je binnenkort naar UEFA-wedstrijdjes (of championsleague) wilt gaan ofzo?

volgens mij wel, het kan ook zo zijn dat er bij champions league wel vrij verkoop is ingepland, maar dan zijn er (bijna) nooit kaarten meer

Ik ga ervanuit dat SC-houders voorrang krijgen bij de verkoop van UEFA-Cup plaatsen. De overige plaatsen zullen dan in de vrije verkoop gaan. Het merendeel van Groningen zal echter aangewezen zijn op de grote TV-schermen in de café's of de eigen huiskamer. Het in real life volgen van de (ongetwijfeld) heroische ontmoetingen is voorbehouden aan 20.000 happy few... De huidige prestaties vormen de kroon op (bijna) 11 jaar supporterschap. Europa in plaats van gure zaterdagavondwedstrijden in de kelder van het betaalde voetbal in 1998.

@ Jaap: de teksten waren historisch getint, in 1983 knikkerde FCG Atletico Madrid uit het Europese toernooi. Ik weet niet of men toen op de trekker is gegaan, toen was ik nog maar net geboren.

Steef schreef:
hdmaster schreef: Haha inderdaad, stond jij ook nog op de Grote Markt gister?

NATUURLIJK :!: :!: :!: Was mijn stem totaal kwijt, had bij elk nummer knallende koppijn van het overvragen van mijn stembanden maar het was SUPER SUPER SUPER.

Sorry, even een heel flauwe en ongepaste opmerking in dit topic. Gewoon in het algemeen bedoeld: hoe vaak doen we dat voor God?
Ik vraag het omdat ik er zelf vaak bij nadenk hoe leip het eigenlijk is hoe fanatiek je met voetbal of andere dingen bezig kunt zijn (ikzelf voorop) en met God of mensen om je heen totaal niet...
Hmm, tot zover enige reflectie, over tot de orde van de dag:

Is er niemand met een ClubCard van Ajax?? :roll:

Groningen-AZ

De kaartverkoop voor dit duel is reeds gestart voor seizoenkaarthouders en loopt tot en met dinsdagavond om 18.00 uur via TicketBox. Meerjarenkaarten zijn gewoon geldig. Houders van deze kaarten hoeven hun eigen plaatsen dus niet apart te reserveren. Seizoenkaarthouders kunnen hun eigen plaats reserveren met 3 euro korting. Vanaf woensdagochtend begint de verkoop van alle resterende kaarten eveneens via TicketBox. Er is dus GEEN verkoop bij Euroborg. (S)CC-houders van FC Groningen kunnen vanaf woensdagochtend bij TicketBox nog één extra kaart (erbij) kopen. ClubCard-houders van Emmen en Veendam kunnen vanaf woensdag ook één kaart kopen. Voor ClubCard-houders van FC Groningen zijn geen kaarten voor de supporterscurve te koop. Vanaf woensdag hebben alle kaarten de normale reguliere prijs voor competitiewedstrijden. Het duel begint donderdagavond om 20.00 uur.

Ik heb inmiddels maar een clubcard aangevraagd, kost toch niks en kan altijd nog een keer van pas komen.

Hopla, Lennert en ik zitten morgen in de Arena!