Ja hoor, vanmiddag gaat er weer gekoerst worden, als je zin hebt om mee te doen laat het even weten!

Wel zin, geen fiets. Dat telt niet zeker?

Ben dabei. Het WK is toch nog lafjes nu...

Winters schreef: Wel zin, geen fiets. Dat telt niet zeker?

Jammer, als ik er 2 had mocht je 1 van mij lenen.. maar misschien van iemand anders? :wink:

En de lente is weer aangebroken! Morgenmiddag rond 13 uur gaan Henk W en ik een klein stukje wielrennen om de winterbenen wat los te rijden. Als je mee wilt fietsen, laat maar weten!

Ja ik denk dat ik eerst maar even zelf weer wat rondjes ga rijden voordat ik jullie trein kan volgen

Ah joh gewoon in het laatste wiel hangen en niet meedraaien;) Het hoeft ook niet altijd volle bak...

Laat dat geen belemmering zijn idd, zelf heb ik sinds oktober vorig jaar geen fiets meer aangeraakt en ook Henk heeft inmiddels een bestuur-bierbuik waar je respect voor mag hebben. We houden altijd een tempo aan zodat iedereen in de groep mee kan, zie het meer als een tochtje om van het mooie weer te genieten. Doe maar gewoon lekker mee dus:)

SJ schreef: ... en ook Henk heeft inmiddels een bestuur-bierbuik waar je respect voor mag hebben.

haha grapjas

Ik heb ook mijn racefiets naar de stad gebracht, dus binnenkort lijkt het me ook leuk om mee te gaan.

Heb vanavond nog even een klein rondje gemaakt; was wel lekker; binnenkort maar even met zijn allen knallen.

Leuk dat er animo is om weer es met wat GSV-ers te koersen!

Morgen- en woensdagmiddag ga ik rond 15.30 even een rondje maken. Meer leute die dan ook ff de benen willen testen?

Ik zal de fiets maar is deze kant op halen en dan ben ik er op een mooie dag ook wel bij.

Siard en ik gaan donderdag e/o vrijdag ff een lekker trainingsritje doen. Zijn er meer liefhebbers voor een lekker stukje wielrennen door de Groningse polder?
Gewoon ff een mooi tochtje op een rustig duurtempootje en onder het motto ‘samen uit, samen thuis.’

Afgelopen week hebben Xander, Pieter H. en ik een leuk tochtje door de provincie gemaakt. Omdat het nog steeds prima fietsweer is zijn we van plan aanstaande woensdagmiddag rond 13 uur weer een stukje te wielrennen. Zijn er nog meer mensen die zin hebben mee te doen?

Woensdagmiddag ca. 13.15uur wielrennen:

  • Siard
  • Xander
  • Pieter H.
  • Henk W.

Woensdagmiddag ca. 13.15uur wielrennen:

  • Siard
  • Xander
  • Pieter H.
  • Henk W.
  • Maarten F.

gaat snel zo, wie volgt?

Waar gaan we heen? Heb ook nog wel ff behoefte om een stukje te fietsen, maar i.v.m. tijdbestek..

Lijkt me ook leuk, maar heb tot 15:00 verplicht college dus beetje zelfde vraag als hierboven(alleen andere insteek): hoelang en waarheen willen jullie fietsen?

@Albert. Vorige keer hebben we zo'n 45 km gemaakt, Misschien valt er wel te onderhandelen