Er zijn vast wel meer mensen die zin hebben?

Ik kom denk ik ook wel ff de beentjes los fietsen. Ik kan vanaf 15.30u...

Infamous angel

Ik heb ook nog wel zin in een rondje te fietsen. Ben ik wel benieuwd hoe ver je wil komen in die 1 a 2 uur. Dan weet ik een beetje of ik de gemiddelde snelheid bij kan benen. Verder wil ik wel graag op zijn laatst weer 17.30u binnen zijn, gezien de aankomend plensbuien en een drukke avond.

Als praktische details, waar en hoe laat spreken we af?

Ik kan niet meer. Ik heb er iets tussen gepland en dacht dat het eigenlijk slecht weer zou zijn.

Ik kan vanaf volgende week wel elke maandag en woensdag.

ik red het bij nader inzien ook niet. Komende maandag kan ik ook wel, zou mooi zijn als we dan met een mooi groepje kunnen...

Zijn er al foto's geplaatst in de SIC van de zichzelf iets te serieus nemende tijdrijders SJ en HenkW? en , wat zullen we ervan zeggen....

Ok, ze reden hard.

RJ schreef: Zijn er al foto's geplaatst in de SIC van de zichzelf iets te serieus nemende tijdrijders SJ en HenkW? en , wat zullen we ervan zeggen.... Ok, ze reden hard.

Nu durf ik het ook niet meer aan om met hun te gaan fietsen.

De truc is, in het wiel hangen, doen alsof je moe bent. Wachten op een heuveltje/viaduct. Op de eerste 10 meter van het heuveltje lossen, vervolgens verwoestend hard langs komen rammen op het moment dat ze even niet omkijken.

Respect verzekerd.

En je later dan toch op minuten laten rijden zeker....

Het wiel houden kan lang worden volgehouden. Lukt dat niet, dan resteren nog altijd de uitvluchten 'ben de weg kwijtgeraakt', of 'had een lekke band'.

Ik geloof hier niks van...

50 picogram Clenbuterol en 8x te veel Weekmakers in je bloed. Ik heb jullie wel door Siard en Henk...

Holsappel schreef: Ik geloof hier niks van... 50 picogram Clenbuterol en 8x te veel Weekmakers in je bloed. Ik heb jullie wel door Siard en Henk...

Tja, waarom niet als je (nog) niet gecontroleerd wordt..?

RJ schreef: Ok, ze reden hard.

ja (ctrl f + <naam>), in tegenstelling tot jou :P

en dan ook nog zonder trainen:P Maar wel veel biefstuk eten uiteraard...

Ambities Siard? Amateur-licentie?

Iemand zin om morgen een kort rondje te maken aan het eind van de middag mits het weer ok is?

Aanstaande woensdagmiddag gaat het wielerdispuut zijn eerste ronde maken om 15.30 uur, vertrek vanaf de Saffier. Heb je wel een racefiets maar ben je helaas niet in het wielerdispuut ingedeeld, dan ben je toch van harte welkom om mee te fietsen! Tot dan!

Infamous angel

Gaan er nog meer lezers van dit topic morgen meedoen aan de Ronde van Drenthe? Er is sowieso een groep van oud GSV'ers aanwezig om de 90km te doen. De 140km is nog iets te veel van het goede, zo aan het begin van het seizoen.

Later dit jaar zeker nog op het programma:

  • 150km Jan Janssen Classic (18 juni)
  • 160km Limburgs mooiste 160km (rode lus)(25 juni)

deze week nog waaiers trekken?

´Lijkt me leuk, nu eerst nog een fiets´

Kben wel voor om deze week de boel eens flink op de kant te zetten...