argh, lees ik dit nu pas, bel me anders even!

morgen?

Wordt er vandaag gefietst? Dan wil ik ook wel ff mee

14.00 gele flat?

Ik kan wel als we zo rond 16:30 weer terug zijn. Moet werken...

Donderdag gaat er weer gefietst worden. 11 uur rode flat.

@ Roskam; drie uur gaat hem toch niet worden, ik heb alleen 's ochtends tijd. Tot nu toe rijden Kuijsten en Anton ook mee. Net als ik natuurlijk.

Wat mij betreft mag het ook een uurtje eerder

Uurtje eerder wordt lastig. Ik fiets namelijk morgenochtend vroeg even richting mn omaatje. Als jullie om 10 uur vertrekken bel ik dan wel en zoek jullie ergens op. Als jullie dan een beetje richting t noorden rijden komt het helemaal goed.

Gaat dat er niet sowieso voor zorgen dat we elkaar misfietsen? Vanaf hoe laat kun je wel?

ben om 11 uur wel weer terug

Helaas gaat het mij niet meer lukken dan ik moet nog hard bezig voor onze ALV vanavond. Volgende week maar weer proberen ;(

Ik kan vandaag helaas ook niet, maar een volgende keer doe ik graag mee!

hiero hetzelfde verhaal

Als er nog mensen op zoek zijn naar goede, goedkope kleding: www.cyclewear.nl. Je hebt het twee dagen later in huis. Echt mooie aanbiedingen hebben ze.
En als je nog iets gaat bestellen hoor ik het graag, ik wil nog een paar winterhandschoenen, en t is een beetje zonde om daar apart €5 verzendkosten voor te betalen.

Haha mooie grap van Flecha :)

Overigens kun je op www.futurumshop.nl fietskleding bestellen zonder verzendkosten, kan lucratief zijn dus.

Ik zeg zaterdagochtend, 9 uur, km'tje of 40/50. Ik wil minimaal met 5 man, dus het is verplicht voor fietsende sjaars.

helaas, familiedag :?

Sorry, dan ben ik aan het voetballen.

29 augustus, de Vuelta in Assen. Je kunt natuurlijk gaan kijken, maar ook eerst een mooi tochtje fietsen en dan gaan kijken.
Zou mooi zijn als er wat meer mensen mee gingen. Ik heb me al opgegeven voor de 120.

http://www.vueltadrenthe.com/tableaux/i ... ?pageId=13